کادرسازی و توزیع عادلانه اعتبارات رویکرد وزارت ارشاد است/پتانسیل فرهنگی اصفهان

هاشمی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: کادرسازی و توزیع عادلانه اعتبارات رویکرد وزارت ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان‏، سید محمد هاشمی روز یکشنبه(25 اردیبهشت) در آیین تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در محل کتابخانه مرکزی نصف جهان اظهارداشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم به دنبال توزیع عادلانه اعتبارات و رفع محرومیت های فرهنگی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: تمرکز زدایی در توزیع و پوشش اعتبارات دنبال شده و سعی شده تا طرح های مردمی، محله محور و مورد نیاز مناطق محروم مورد حمایت قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در سال گذشته 60 درصد از اعتبارات به استان های کشور اختصاص یافت و این رویه نیز در سال 1401 نیز تداوم دارد تا موجب رشد استعدادها و ظرفیت های فرهنگی کل کشور بشود.

 

هاشمی تربیت نیرو و کادرسازی فرهنگی را از دیگر مولفه های مهم و مورد تاکید این وزارتخانه برشمرد و اذعان داشت: در این دوره از مدیریت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دنبال کادرسازی فرهنگی و رفع نیاز نیروی انسانی متعهد و متخصص هستیم.

 

وی ادامه داد: تیم های مدیریتی جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در تربیت نیروهای جدید و بکارگیری نسل امروزی با استفاده از ظرفیت های نوین تلاش کنند و آنانی موفق بوده و نام آن ها ماندگار می شود که در این حوزه سهم خود را به خوبی ایفا کرده باشند.

 

پتانسیل فرهنگی اصفهان

 

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در این جلسه به موضوع ظرفیت های استان اصفهان اشاره کرد و اذعان داشت: این استان از لحاظ جمعیت و پتاسیل فرهنگی دارای شرایط خاص است که همین موضوع در دریافت و توزیع اعتبارات مورد توجه می باشد.

وی ادامه داد: این منطقه دارای پتانسیل خوبی در حوزه فرهنگی بوده و مدیران کل توانمندی هم منصوب و فعالیت داشته اند و با انتصاب مدیرکل جدید و فعالیت تیم نو جان دیگری در حوزه فرهنگ و هنر این استان دمیده خواهد شد.

 

به گفته هاشمی، اصفهان با پتانسیل عظیم فرهنگی و هنری باید تیم سازی و تربیت نیروی انسانی متفاوت و مهمی را داشته باشد و بتواند در سطح ملی پیشتاز و رفع نیاز کند.

وی اضافه کرد: مدیرکل جدید با هم افزایی و همکاری بین بخشی رویدادهای مهمی را اجرا و فرصت هایی را برای رشد و نبوغ استعدادها و رفع نیازها بکار می گیرد.

در این مراسم از تلاش های حجت الاسلام «رمضانعلی معتمدی« تقدیر و «اصغر آذربایجانی« به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

کد خبر 1175667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha