فرهنگ سازی در زمینه قاچاق مواد مخدر در جامعه ضروری است

رزم، بر ضرورت فرهنگ سازی در جامعه در زمینه قاچاق مواد مخدر توسط دستگاه‌های فرهنگی تأکید کرد و گفت: برخورد قاطع و قانونی با عوامل تولید، توزیع و نگه‌داری موادمخدر اعمال می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمد رزم»، امروز(25 اردیبهشت)، در حاشیه جلسه کمیته حقوقی و قضائی شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان لرستان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه امروز با حضور اعضای کمیته حقوقی و قضائی شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان در دادگستری کل لرستان برگزار شد.

 

رئیس کل دادگستری لرستان بر ضرورت مبارزه جدی و برخورد قاطع و قانونی با عوامل تولید، توزیع و نگه‌داری موادمخدر و قاچاقچیان تاکید کرد و گفت: در این راستا از مجازات های تکمیلی چون حبس و یا تبعید برای این افراد استفاده خواهد شد.

 

وی به تقویت مراکز نگه‌داری و درمان معتادین متجاهر موضوع ماده ۱۶ اشاره و اظهار کرد: چنانچه نیاز به ایجاد مراکز ماده ۱۶ در مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها شود، نسبت به ایجاد این مراکز اقدام خواهد شد.

 

رزم بر صیانت، مراقبت و تقویت معتادان پس از خروج از مراکز نگه‌داری توسط دستگاه‌های ذی‌ربط تاکید کرد.

 

رئیس کل دادگستری لرستان با تأکید بر اضبط اموال قاچاقچیان، اظهارکرد: فرهنگ‌سازی،  اطلاع‌رسانی و آگاه سازی در زمینه قاچاق مواد مخدر توسط دستگاه‌های فرهنگی ضروری است.

کد خبر 1175674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha