اجرای سرود «سلام فرمانده» در میدان شهرداری فومن

جعفری گفت: سرود «سلام فرمانده» با حضور بیش از یک هزار دانش‌آموز در میدان شهرداری فومن اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، «محسن جعفری» عصر امروز(یکشنبه، 25اردیبهشت) در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: با هجمه‌هایی که امروز از سوی معاندین و منافقین به کشور وارد شده است، این نگاه را می‌طلبد که در مقابله با این تهاجمات فرهنگی تلاش‌های موثری صورت گیرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه پویش «سلام فرمانده» یک پویش جهانی شده و کشورهای عربی و ترکی درخواست کرده‌اند تا این سرود به زبانشان ترجمه و اجرا شود افزود: منظور از فرمانده در این سرود امام زمان(عج) است و این سرود نشانه عهد و پیمان با امام عصر است.

 

وی با بیان اینکه به مناسبت سالگرد ارتحال آیت‌الله بهجت(ره) این سرود در فومن اجرا می‌شود گفت: سرود «سلام فرمانده» با حضور ابوذ ر روحی و با حضور بیش از یک هزار دانش‌آموز در میدان شهرداری فومن برگزار می‌شود.

 

جعفری تصریح کرد: به همت سپاه ناحیه فومن، این سرود با لوکیشن‌های مخصوص این شهرستان در حال ساخت است که همه مردم اعم از کشاورز، کلوچه پز، دانش‌آموز، ورزشکار و ... در آن مشارکت دارند.

 

فرمانده سپاه ناحیه فومن خاطرنشان کرد: همزمان با روز پنج‌شنبه که سالگرد ارتحال آیت‌الله بهجت(ره) است، یک هزار بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: از رسالت‌های اصلی رسانه این است که به واقعیت جامعه بپردازد و نقدهای سازنده را به دستگاه‌های مختلف ارائه دهد تا برای مسیر برون رفت از مشکلات تلاش شود.

 

جعفری با بیان اینکه امروز به واسطه مشکلات اقتصادی حال عمومی جامعه خوب نیست و امید است مشکلاتی که از قبل بوده با تدبیر مدیران شایسته برطرف شود افزود: با آزادسازی قیمت‌ها انتظار از رسانه‌ها این است که با انتشار واقعیت از تحریف جلوگیری کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به در پیش بودن سوم خرداد و ارتحال امام خمینی(ره) گفت: همزما نبا سوم خرداد برنامه‌های شاخصی در سطح شهرتان برنامه‌ریزی شده است و به مناسبت ارتحال امام راحل هم دو یا سه اتوبوس از بسیجیان را به مرقد امام اعزام می‌کنیم.

کد خبر 1175684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha