متناسب سازی قیمت ها و هدفمند کردن یارانه ها یک حرکت ملی است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: متناسب سازی قیمت ها و هدفمند کردن یارانه ها یک حرکت ملی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، مراسمی در تالار فرهنگیان شهرستان ورامین به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار شد و در این مراسم تعدادی از فرهنگیان و معلمان پیشکسوت و بازنشسته ورامین، مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

 

گفتنی است، در این مراسم، حجت‌الاسلام محمودی امام جمعه موقت و درویشی فرماندار ورامین و طزری امام جمعه خیرآباد و جمعی از مسئولان این شهرستان حضور داشتند.

 

حسین نوش آبادی نماینده دیار پانزده خرداد در مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته معلم به معلمان و فرهنگیان بازنشسته ورامین، از تلاش مجلس و دولت در جهت دائمی شدن قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان خبر داد.

 

نوش آبادی اجرای دقیق و مطلوب قانون رتبه بندی معلمان توسط وزارت آموزش و پرورش را مورد تاکید قرار داد و اظهار امیدواری کرد، بزودی طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان در مجلس ارائه و نسبت به رفع تبعیض موجود پایان داده شود.

 

وی کمک به دولت برای اجرای متناسب سازی قیمت ها و هدفمند کردن یارانه ها و برخورد با سوء استفاده کنندگان و دلالان را یک حرکت ملی دانست ‌که در صورت اجرای دقيق آن، عدالت اجتماعی در پرداخت یارانه ها صورت خواهد پذیرفت و دهک های فقیر جامعه، بیشترین سهم را برخوردار خواهند شد.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای، ضرورت شفاف سازی و تبیین مسائل اقتصادی و تصمیم اخیر دولت را در موضوع هدفمندی یارانه، یک وظیفه عمومی دانست و از نخبگان و رسانه ملی خواست در بیان مسائل و شفاف سازی مسائل کشور، جدی تر عمل کنند.

کد خبر 1175707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha