جهاد تبیین در امر افزایش جمعیت و تعالی خانواده یک‌ امر ضروری است/ باید به دنبال افزایش جمعیت باشیم

حجت الاسلام نودهی با بیان اینکه این‌ مرکز به دنبال تقویت و افزایش جمعیت است، گفت: در این‌ مرکز راهبردی در سه حوزه پژوهشکده، آموزشکده و خدمتکده پرداختیم‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «محمد نودهی» با تبریک روز ملی جمعیت و با اشاره به شعار " فرزندان سرمایه‌های زندگی هستند"، اظهار کرد: یکی از سرمایه‌های مهم زندگی ما فرزندان هستند که سبب شادابی زندگی و دلگرمی والدین می‌شوند. متاسفانه در چند دهه اخیر نتوانستیم این فضا را مدیریت کنیم و دچار کاهش جمعیت شدیم و حتی سومین کشور در خصوص موضوع پیری جمعیت هستیم.

 

مسئول مرکز‌ راهبردی تعالی خانواده تبلیغات اسلامی‌ گلستان با بیان اینکه این‌ مرکز به دنبال تقویت و افزایش جمعیت است، گفت: در این‌ مرکز راهبردی در سه حوزه پژوهشکده، آموزشکده و خدمتکده پرداختیم‌. در پژوهشکده به ۴ اثر پژوهشی رسیدیم و در آموزشکده نیز توانمندسازی فعالان خانواده را در دستور کار داریم.

 

وی افزود: در همین راستا ۹۰ طلبه و دانشجو در حال آموزش هستند تا از ظرفیت آنان به عنوان مشاوران امور خانواده استفاده شود. 

 

حجت الاسلام نودهی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) خانواده را سنگ بنای عالم هستی برشمرد و گفت: کار برای خانواده کار برای خداست و در مقابل جنگ با خانواده جنگ با خدا است. ما در سازمان تبلیغات با راه اندازی مرکز راهبردی تعالی خانواده به دنبال تقویت خانواده ها هستیم. 

 

وی با اشاره به مبحث مهم جها  تبیین خاطرنشان کرد: یکی از جاهایی که دلسوزان و دغدغه‌مندان باید ورود کنند بحث خانواده و جمعیت به عنوان مهم ترین شاخه خانواده است.

 

مسئول مرکز راهبردی تعالی خانواده تبلیغات اسلامی گلستان گفت: یکی از کارهای مهم ما برگزاری دوره‌هلی تربیت مربی خانواده است که ۱۶ نفر به مدت ۹۰‌ساعت آموزش دیدند و به عنوان‌ امامان پایگاه‌های اجتماعی ما در حاشیه شهرها به کارگیری خواهند شد.

 

کد خبر 1175741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha