شخصیت والای سید آزادگان باید در قالب فیلم و سریال تبیین شود

حجت الاسلام معبودی گفت: لازم است در قالب فیلم و سریال شخصیت والای سید آزادگان مرحوم سید علی اکبر ابوترابی تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «علی معبودی» در اجلاسیه روحانیون آزاده سراسر کشور که امروز (دوشنبه ۲۶ اردیبهشت) در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، بیان کرد: در آستانه برگزاری کنگره ۴ هزار شهید روحانی در قم و با توجه به برگزاری اجلاسیه روحانیون آزاده سراسر کشور در شهر قزوین و به برکت وجود سید آزادگان مرحوم شهید سید علی اکبر ابوترابی، توفیق میزبانی روحانیون آزاده سراسر کشور را در استان قزوین که دیار شهیدان رجایی، بابایی، لشکری و ۳ هزار شهید گرانقدر و ۱۰۳ شهید روحانی است، را پیدا کردیم.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: از همه کسانی که از حیث مادی و معنوی در برگزاری این مراسم ما را یاری کردند، تشکر می کنیم

 

وی عنوان کرد: این اجلاسیه اهدافی را دنبال می کند که نخستین هدف ترویج ارزش های دوران دفاع مقدس به ویژه روحیه جهاد، شهادت و ایثارگری است و هدف دیگر تبیین نقش روحانیت به خصوص در دوران دفاع مقدس و دوران اسارتی بود که سپری کردند، روحانیتی که در همه عرصه ها  پیشقدم و پیشتاز بودند.

 

حجت الاسلام معبودی اعلام کرد: تجلیل از مقام روحانیون آزاده هدف دیگر از برگزاری این مراسم است همان آزادگانی که رهبری فرمودند اینها الماس های درخشانی هستند و در تعبیر دیگری فرمودند بهترین سربازان انقلاب هستند.

 

وی با اشاره به شخصیت والای سید آزادگان مرحوم ابوترابی خاطر نشان کرد: تبیین مقام و شخصیت والای سید آزادگان هدف دیگری از برگزاری این اجلاسیه است، رهبری در خصوص سید آزادگان این سرمایه عظیم فرمودند مانند خورشید بر دل های آزادگان مظلوم می تابید و یا مانند ستاره راه و هدف را برای آزادگان نشان می داد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین یادآور شد: لازم است در قالب فیلم و سریال شخصیت والای سید آزادگان تبیین شود.

 

در ادامه فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: روحانیون آزاده شرایط بسیار سختی را توانستند مدیریت کنند و اینها نسخه های نجات بخش امروز ماست و مدیریت امیدآفرین آنها باید مورد توجه قرار گیرد.

 

سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» افزود: همه مسئول هستیم این امید را که رهبری دستور دادند در جامعه ترویج دهیم و این روحانیون آزاده آمیختن علم و عمل را به معنای واقعی نشان دادند.

 

وی یادآور شد: ما امروز پیروز هستیم و در نقطه اقتدار قرار داریم و ما جنگ را در حوزه فیزیکی و راهبردی بردیم و هر آنچه داریم مدیون شهدا هستیم و رنج های آن روز گنج هایی شده که امروز از آن بهره می بریم.

 

گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام بزاز یکی از روحانیون آزاده به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت.

 

کد خبر 1175790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha