پیگیری رعایت حجاب و عفاف در جامعه نیازمند عزم همگانی است

حجت الاسلام دهقان ضمن تاکید بر اینکه در زمینه حجاب و عفاف تنها نباید به دنبال بیان ارزش‌ های اخروی آن باشیم، گفت: پیگیری رعایت حجاب و عفاف در جامعه نیازمند عزم همگانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «معین الدین دهقان» در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد با دو دستور کار بررسی برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی و بحث حجاب و عفاف به تاکید و توصیه خداوند متعال در قرآن کریم در مورد حجاب و عفاف توصیه اشاره و اظهار کرد: یکی از راهکارهای مهم این است که کارشناسان خبره حوزوی به صدا و سیمای استان رفته و حجاب و عفاف و ضرورت آن را برای مردم تبیین کنند.

 

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج ضمن تاکید بر اینکه در زمینه حجاب و عفاف تنها نباید به دنبال بیان ارزش‌ های اخروی آن باشیم، افزود: باید به زنان و دختران جامعه اسلامی یادآور شویم که در همین دنیا با رعایت حجاب و عفاف می توانند بسیاری از مشکلات و کمین گاه‌ها  را پشت سر گذاشته و به درجات دنیوی و معنوی برسند.

 

وی ضمن اظهار تاسف از گزارشی که توسط فرمانده انتظامی استان در زمینه دانشگاه های استان بیان شد، افزود: این موضوع نشان دهنده مشکل در فضاهای دانشگاهی بوده و مسئولان دانشگاهی باید بیشتر پای کار بوده و برای رفع این معضل برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

 

حجت الاسلام دهقان معضل حجاب و عفاف را صرفا مختص به دانشگاه‌ ها و مدارس ندانست و یادآور شد: کافی است سری به پارک ‌های شهری بزنید تا عمق مشکل و فاجعه را ببینید.

 

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج ضمن تاکید بر نظارت بر پارک ها، گفت: باید میراث فرهنگی و گردشگری در فضاهای خود برای حجاب و عفاف برنامه داشته باشند.

کد خبر 1175838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha