همایش علمای شیعه و سنی با موضوع معرفی سیره عملی امام‌خمینی (ره) و رهبر انقلاب در گلستان برگزار می‌شود

تاری گفت: برگزاری همایش علمای شیعه و سنی پیرامون معرفی سیره عملی امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های پیشنهادی است که تولی گری آن به مرکز اسلامی استان گلستان واگذار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «نجیب اله تاری» امروز (دوشنبه ۲۶ اردیبهشت) در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه سی و سومین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) هستیم و با عنایت به بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید رهبر معظم انقلاب بر جهادتبیین و هم چنین بهره برداری از فرصت بزرگداشت مناسبت و برنامه های رسمی و عمومی کشور انتظار داریم که به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد، صرفا به برگزاری یک مراسم با تعداد مخاطبان خاص و محدود اکتفا نشود.

 

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: به مناسبت گرامیداشت این ایام برنامه های متعدد در بحث معرفت افزایی، امام شناسی و ترویج تفکر امام خمینی (ره) برگزار شود. برای اینکه نیاز به فضاسازی تبلیغی گسترده و تولید محتوا و بازنشر آن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است.

 

وی افزود: تدارک برنامه های گفتگو محور با حضور کارشناسان خبره و مطرح و آشنا با اندیشه های امام خمینی (ره)، نخبگان رسانه‌ای یکی از برنامه های دبیرخانه بزرگداشت ارتحال امام خمینی (رضوان الله علیه) است.

 

تاری گفت: برگزاری همایش علمای شیعه و سنی پیرامون معرفی سیره عملی امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های پیشنهادی است که تولی گری آن به مرکز اسلامی استان گلستان واگذار می شود.

 

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه عکس و خوشنویسی، برگزاری مسابقات پیامکی در سیمای مرکز استان در برنامه های شبانگاهی، برپایی ایستگاه های صلواتی، برگزاری مراسم متمرکز قرائت زیارت عاشورا و دعای ندبه، فضاسازی سطح شهرها و روستاها و غیره از دیگر برنامه ها به مناسبت سالگرد ۱۴ و ۱۵ خرداد است.

 

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مراسم سالروز ارتحال امام‌خمینی (ره) بعد از دو سال وقفه در حرم امام راحل با سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار می شود و فقط از استان های همجوار اعزام زائر انجام خواهد شد. در استان هم مراسماتی در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ خرداد پیش بینی شده است، سخنران مراسم متمرکز نیز حجت الاسلام سید حمید روحانی تعیین شده است که در روزهای آینده زمان و مکان دقیق مراسم اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

کد خبر 1175849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha