ستاد ویژه مدیریت آرد و‌ نان شهرستان پاکدشت در استانداری تهران تشکیل خواهد شد

نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی از تشکیل جلسه فوری جهت افزایش سهمیه آرد این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، فرهاد بشیری نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: جنگ دو قطب تولید گندم( روسیه و اکراین) جهان با بحران تامین گندم روبرو است. ایران با توجه به بحران خشکسالی وضعیت غیرقابل قبولی نسبت به سایر کشور ها دارد.


نماینده مردم پاکدشت افزود: شهرستان پاکدشت یکی از قطب های بزرگ کشاورزی کشور است،در شهری که خود یکی از پایه های مهم تولید گندم است مگر میشود مردم آن بی نان بمانند.

 

وی ادامه داد: با توجه به گزارشات مردمی و بازدیدهای میدانی صورت گرفته،طی تماس تلفنی با جناب استاندار ،دکتر عسگری معاون اقتصادی استاندار و آقای اردستانی فرماندار پاکدشت تشکیل فوری ستاد ویژه رسیدگی به موضوعمدیریت آرد و نان در دستور کار قرار گرفت.

 

بشیری با تاکید بر حفظ و افزایش سهمیه آرد شهرستان پاکدشت بیان داشت: افزایش سهمیه آرد برای نانوایان شهرستان می تواند راه حلی مناسب برای تامین نان مردم باشد تا عزیزان هیچ نگرانی برای نان نداشته باشند، بازرسان اصناف باید با احتکارکنندگان طبق قانون برخوردو‌آنان را به مراجع قضایی معرفی کنند، برای معیشت و اقتصاد مردم نباید یک مافیای اقتصادی تصمیم گیری کند.

 

عضو کمیسیسون آموزش و‌ تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: باتوجه به افزایش جمعیت اتباع خارجه در شهرستان باید نظارت و‌مدیریت برای آرد و نان بیشتر شود در غیر این صورت پاکدشت درحوزه نان با چالش های بدتری نیز روبرو خواهد شد.

کد خبر 1175858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha