نگاه حمایتی به واحدهای تولیدی و اقتصادی شرکت های دانش بنیان با هدف تحقق شعار سال

فاضلی هریکندی با ضروری خواندن نگاه حمایتی به واحدهای تولیدی و اقتصادی همانند نگاه پشتیبانی در دوران دفاع مقدس گفت: اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی که از طرف رهبرمعظم انقلاب مطرح شده است یکی از ارکان اجرایی و برنامه های دادگستری البرز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « فاضلی هریکندی» طی نشست ستاد اجرایی طرح سیاست های اقتصاد مقاومتی در البرز که دوشنبه ۲۶ اردیبهشت برپا شد گفت: اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی که از طرف رهبرمعظم انقلاب مطرح شده است یکی از ارکان اجرایی و برنامه های دادگستری البرز است. 

 

مدیرکل دادگستری استان البرز افزود: رویکرد دادگستری البرز حمایت از شرکت های دانش بنیان در دستورکار این ستاد است که این مهم متناسب با آینده نگری رهبرمعظم انقلاب در رابطه با اهمیت اقتصاد، تولید و اشتغال و خودکفایی است. 

 

وی با اشاره به اهمیت رشد اقتصادی کشور بیان کرد: تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی با نگاه حمایتی از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی راهبرد کلان پیش رو است. 

 

وی اظهار کرد: راهبردهای ابلاغی ریاست قوه قضائیه متناسب با شعار سال و حمایت از تولید به ویژه شعار سال جاری مبنی بر سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی محور برنامه های قابل پیگیری است.

 

فاضلی عنوان کرد: شکل گیری شورای مشورتی با هدف حمایت از شرکت های دانش بنیان همچنین راه اندازی شعب با هدف رسیدگی به دعاوی له یا علیه شرکت های دانش بنیان یکی از برنامه های دادگستری در مسیر تحقق شعار سال است.

 

وی ادامه داد: از جمله اقدامات دادگستری البرز راه اندازی سامانه اختصاصی سمتاد با هدف جمع آوری اطلاعات بیش از ۸۰ هزار بنگاه اقتصادی و واحد صنفی استان با هدف رشد اقتصادی است. 

 

مدیرکل دادگستری استان البرز خاطرنشان کرد: با هدف تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی آموزش قضات با محوریت معاونت امور فرهنگی با همکاری پارک علم و فناوری از دیگر برنامه های قابل تأمل در قالب این ستاد است. 


 

کد خبر 1175884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha