کتاب ویژگی های آثار استاد مطهری رونمایی می شود

کتاب ویژگی های آثار استاد مطهری به همت انتشارات صدرا در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، کتاب ویژگی های آثار استاد مطهری به همت انتشارات صدرا سه شنبه 27 اردیبهشت با حضور دکتر علی مطهری در سرای اهل قلم سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می شود.

 

نشست راهکارهای توسعه نشر آستان قدس رضوی در عرصه بین الملل با حضور دکتر ذوالفقاری به همت بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی در همین روز در نمایشگاه بین المللی کتاب برگزار می شود.

 

جشن امضای کتاب های حمید حسام و حسین قرایی به همت انتشارات شهید کاظمی و همچنین نشست بررسی زنان در ادبیات ایثار به همت نشر شاهد با حضور تالش پور، گنجی و رامهرمزی از دیگر برنامه های این روز نمایشگاه کتاب است.

 

بررسی کتاب های امام علی (ع)، انسان بی همتا و من شهروند جهانم به همت انتشارات نجم کبری با حضور دکتر کاظم محمدی، نرگس گلپروردی راز و نقد و بررسی مجموعه شش جلدی کتاب های افول آمریکا به همت انتشارات سروش از جمله برنامه های نمایشگاه بین المللی کتاب در روز 27 اردیبهشت است.

 

گفتنی است، سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 21 تا 31 اردیبهشت با شعار با کتاب سلامتیم در بخش حضوری در مصلی امام خمینی و در بخش مجازی در سایت ketab.ir برگزار می شود.

کد خبر 1175929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha