بازرسی از  ۹۵ درصد نانوایی‌های شهرستان ورامین طی دو روز  صورت گرفت

فرماندار شهرستان ورامین گفت: بازرسی از ۹۵ درصد نانوایی‌های شهرستان ورامین طی دو روز صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان ورامین به ریاست درویشی فرماندار شهرستان ورامین و با حضور فیروزی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه و روسای ادارات و نهاد ها برگزار شد .


مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین در این جلسه با اشاره به اجرای طرح ویژه نظارت بر نانوایی سطح شهرستان و ادامه این طرح تا دوماه آینده  گفت :   موضوع نان و تامین آن  یکی از موارد خط قرمز نظام است و تامین نان در شهرستان ورامین یکی از موضوعات اصلی مجموعه فرمانداری می باشد و طی دو روز از اجرای این طرح بیش از ۹۵٪ از نانوایی سطح شهرستان ورامین با حضور ۱۱ تیم بازرسی در چندین نوبت بازرسی شد .


وی گفت : ۳۲۶ نانوایی در سطح شهرستان ورامین وجود دارد که  گزارشات بازرسان صورت پذیرفته  حاکی  از وجود تخلف در ۱۵۷ واحد از این نانوایی ها را اثبات میکند ، عرضه آرد خارج از شبکه ، تعطیلی غیر مجاز واحد نانوایی ،کم فروشی ،فروش اجباری ،نبود بهداشت  از عمده ترین تخلفات واحد های بازرسی شده است .


درویشی با اشاره به برخورد قاطع با متخلفین بیان کرد: ۲ واحد نانوایی در سطح شهرستان ورامین پلمپ و برای دیگر واحد های متخلف جرایمی از جمله کسری ۱۰تا ۱۵ درصدی سهمیه  آرد نانوایی های متخلف  ،تذکر و درج در پرونده ،معرفی به تعزیرات حکومتی صادر شد .


فرماندار ورامین در پایان خاطر نشان کرد: افزایش ساعات نانوایی ها در بعضی از مناطق شهرستان  ،توزیع سهمیه آرد های  نانوایی متخلف در دیگر نانوایی همان منطقه ، نظارت و بازرسی از واحد های فانتزی پزها و قنادی ها ،نصب بنر ساعات کاری نانوایی ها ،برخورد قاطع  دستگاه های نظارتی با دلالان آرد ،ممنوعیت تردد آرد بدون مجوز  ،جزء مصوبات این جلسه از کارگروه آرد و نان شهرستان ورامین می‌باشد .

کد خبر 1175936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha