پیام تسلیت حجت الاسلام خسروپناه دزفولی در پی درگذشت آیت الله فاطمی نیا

حجت الاسلام خسروپناه دزفولی در پی درگذشت آیت الله فاطمی نیا پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «عبدالحسین خسروپناه دزفولی» در پی درگذشت آیت الله فاطمی نیا پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن در ادامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم


«الَّذِينَ تَتَوَفَّاهُمُ الْمَلَائِكَةُ طَيِّبِينَ يَقُولُونَ سَلَامٌ عَلَيْكُمُ ادْخُلُوا الْجَنَّةَ بِمَا كُنتُمْ تَعْمَلُون»


ارتحال ملکوتی عالم ربانی، معلم عرفان و اخلاق، مروج قرآن و نهج البلاغه و ادعیه اهل بیت علیهم السلام مرحوم مغفور حضرت آیت الله استاد سید عبدالله فاطمی‌نیا را به خانواده معزز، شاگردان، حوزه های علمیه و مقام معظم رهبری تسلیت عرض می کنم.


این استاد سالک، عمرش را در مسیر جهاد علمی و تبیین معارف معنوی اسلام گذراند و شاگردانی را تربیت کرد.


توفیق معنوی این استاد اخلاق، حاصل بهره برداری معرفتی و معنوی از نفس قدسی بزرگانی همچون علامه طباطبایی و علامه سید محمدحسن الهی، علامه محمدتقی آملی، آیت الله سید رضا بهاءالدینی، آیت الله محمدتقی بهجت، علامه محمدتقی جعفری، آیت الله اراکی، آیت الله بهاءالدینی و آیت الله فاضل لنکرانی بوده است.


تسلط وی بر آیات و روایات و ادعیه و ادبیات عرب و تاریخ اسلام و زیست سلوکی علما و میراث تمدنی و عرفان و اخلاق بر رشد مخاطبان مؤثر بوده است.


علاقه مندان به اندیشه این دانشمند فرهیخته می توانند از سخنرانی های مکتوب وی از جمله «یک نکته از هزاران»، «نکته‌ها از گفته‌ها» و «شرح و تفسیر زیارت جامعۀ کبیره» استفاده کنند.


خداوند سبحان روح و ریحان و جنت نعیم و ضیافت نبوی و علوی و رضوی را نصیب این عالم متخلق سازد.


عبدالحسین خسروپناه دزفولی
طلبه حوزه علمیه قم
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

کد خبر 1175980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha