«تو شهید نمی شوی» پر فروش شد

جعفری با بیان اینکه انتشارات راه یار با بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران شرکت کرده است، گفت: باید تدابیری اندیشیده شود که نظم و هماهنگی در نمایشگاه کتاب تهران بیشتر باشد.

«عارف جعفری» در پاسخ به این سوال که انتشارات راهیار با چند عنوان کتاب در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت کرده است به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان گفت: ما امسال با بیش از 100 عنوان کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب شرکت کردیم که شش عنوان کتاب آن جدید و چاپ اولی هستند.

 

مسئول روابط عمومی انتشارات راه یار در پاسخ به این سوال که کتاب های پرفروش انتشارات راه یار تاکنون در نمایشگاه بین المللی کتاب چه کتاب هایی بوده ا ست، اظهار کرد: کتاب سلول های بهاری نوشته بهنام عابدی، حوض خون اثر فاطمه السادات میرعالی، آرزوهای دست ساز از میلاد حبیبی، داستان رویان نوشته محمدعلی زمانیان و تو شهید نمی شوی اثر احمدرضا بیضایی از جمله کتاب های پرفروش ما در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

 

وی در مورد استقبال مخاطبان از نمایشگاه کتاب عنوان کرد: آخر هفته استقبال از نمایشگاه خوب بود. حضور مردم عصرها نسبت به صبح بیشتر است. ما از پاییز 98 کار رسمی خود را آغاز کردیم و سال 98 نتوانستیم در نمایشگاه کتاب شرکت کنیم. امسال اولین سالی است که در نمایشگاه شرکت می کنیم.

 

جعفری در مورد مکان برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تصریح کرد: شهر آفتاب و مصلی هر یک مزایا و معایب خود را دارد، به عنوان مثال مصلی داخل شهر است و دسترسی به آن راحت است اما از طرفی بحث ترافیک و شلوغی معضل است. شهر آفتاب فضای خوبی دارد اما دسترسی به آن مشکل است. اگر مشکلات شهر آفتاب برطرف شود و تدابیری اندیشیده شود که دسترسی به آن راحت تر باشد نسبت به مصلی برای برگزاری نمایشگاه ایده آل تر است.

 

مسئول غرفه انتشارات راه یار در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اظهار داشت: امسال اولین سالی است که در نمایشگاه کتاب شرکت می کنیم. از مکان و وسعت غرفه راضی هستیم. سعی کردیم دکور و طراحی غرفه به گونه ای باشد که مخاطبان جذب شوند.

 

وی در مورد اطلاع رسانی در مورد نمایشگاه کتاب خاطرنشان کرد: در روزهای اول اطلاع رسانی خوبی صورت نمی گرفت و بی نظمی هایی به چشم می خورد و ناهماهنگی هایی مشاهده می شد و به مرور یک سری از مشکلات حل شد اما هنوز هم برخی از قسمت ها در حال آماده سازی است و هنوز هم مشاهده می کنیم که در برخی از قسمت ها در حال نصب بنر هستند که این مسئله جالب نیست. باید نظم و هماهنگی بیشتری در برگزاری نمایشگاه دیده شود.

 

گفتنی است، سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 21 تا 31 اردیبهشت با شعار با کتاب سلامتیم در بخش حضوری در مصلی امام خمینی (ره) و در بخش مجازی در سایت ketab.ir برگزار می شود.

 

 

کد خبر 1176024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha