برگزاری یادواره شهدای روحانی ملایر در سوم خرداد

مسئول بسیج طلاب و دبیر برگزاری یادواره شهدای روحانی ملایر از برگزاری یادواره شهدای روحانی ملایر در سوم خرداد ماه خبر داد

«حجت الاسلام هادی یعقوبیان» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: در دوران دفاع مقدس روحانیت در کنار سایر شهدا همواره نقش اساسی و مهمی را داشته وبیش از 4 هزار شهید روحانی در دوران دفاع مقدس به مقام شهادت نائل آمدند.

 

مسئول بسیج طلاب و دبیر برگزاری  یادواره شهدای روحانی ملایر با اشاره به اینکه امسال کنگره سراسری شهدای روحانی در سراسر کشور برگزار می‌شود گفت: در این راستا یادواره شهدای روحانی ملایر نیز همزمان با سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر در شهرستان ملایر برگزار خواهد شد.

 وی با بیان اینکه این یادواره با حضور مسئولان، خانوادهای معظم شهدا، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم  برگزار خواهد شد گفت: این یادواره با سخنرانی حجت الاسلام عالی  در مسجد جامع ملایر خواهد بود.

دبیر برگزاری یادواره شهدای روحانی ملایر با بیان اینکه در راستای برگزاری کنگره شهدای روحانی فضا سازی لازم در سطح کشور و در شهرستان ملایر نیز در حال انجام است گفت: نصب بنر، در سطح شهر، هماهنگی با شهرداری برای نصب تمثال مبارک شهدای روحانی در پل انقلاب در میدان انقلاب ملایر و.... نیز در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام یعقوبیان تصریح کرد: کمیته ها و جلسات مختلف برای برگزاری بهتر و با کیفیت تر این یادواره در شهرستان انجام شده و در این زمینه با حضور مسئولان و امام جمعه از خانواده های معظم شهدای روحانی شهرستان سرکشی و تقدیر شده است.

 

 وی  با بیان اینکه شهرستان ملایر 22 شهید روحانی تقدیم انقلاب اسلامی کرده  گفت: از این تعداد 12 شهید در شهرستان ملایر آرمیده اند و ما بقی در سایر شهرها هستند.

کد خبر 1176072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha