همایش بزرگ روابط عمومی های خراسان جنوبی برگزار می شود

همایش بزرگ روابط عمومی های خراسان جنوبی با حضور رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور همزمان با ۲۸ اردیبهشت در بیرجند برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ «محمود مقامی» اظهار کرد: مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، به منظور شرکت در همایش بزرگ روابط عمومی های دستگاه های اجرایی به استان سفر می کند.

 


وی تأکید کرد: این همایش روز چهارشنبه (۲۸ اردیبهشت) و به مناسبت گرامیداشت هفته روابط عمومی برگزار می شود.

 


به گفته وی؛ تجلیل از مدیران و کارشناسان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی از مهمترین برنامه های پیش بینی شده برای این همایش است.

 


مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور روابط عمومی تصریح کرد: برنامه های ویژه گرامیداشت هفته روابط عمومی بنا به تصمیمات اتخاذ شده در هیئت اندیشه ورز روابط عمومی و اطلاع رسانی استان، با دیدار آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه بیرجند، صبح چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه آغاز می شود.

 


مقامی افزود: عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان حوزه روابط عمومی، نشست با استاندار، شرکت در کارگاه آموزشی، برپایی همایش پیاده روی خانوادگی، بازدید از شرکت های دانش بنیان و ... از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این هفته است.

 


به گفته وی؛ بنا به مکاتباتی که با فرمانداران صورت گرفته، متناظر این برنامه ها در شهرستان ها نیز برای مدیران و کارشناسان روابط عمومی های ادارات برگزار خواهد شد.

 


 

 

 

 

کد خبر 1176133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha