ایستگاه «جوانی جمعیت» در جهرم برپا شد

موحد گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های نوین کشور مبنی بر طرح «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت»، ایستگاه «جوانی جمعیت» در جهرم برپا شد.

«محمدجواد موحد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: نخستین روز از فعالیت ایستگاه «جوانی جمعیت» روز گذشته در محوطه «باغ ملی» برپا و بسته های آموزشی و بهداشتی به مراجعه کنندگان اهدا شد.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های نوین کشور مبنی بر طرح «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشک جهرمی اقدام به برپایی این ایستگاه کرد که با استقبال خوب همشهریان همراه شد.

 

وی عنوان کرد:در این غرفه که با همراهی و مشارکت واحد سلامت خانواده، آموزش سلامت، روان، تغذیه و کلینیک ناباروری معاونت درمان برگزار شد بسته های آموزشی و بهداشتی همچون آموزش و مشاوره، در زمینه های فرزندآوری، فرزند پروری، معضلات سالخوردگی جمعیت، ازدواج جوانان، سلامت روان، تغذیه سالم، طب سنتی و ناباروری و .... ارائه شد.

 

موحد خاطرنشان کرد: در حاشیه برگزاری غرفه از مادران دارای سه فرزند و بالاتر تقدیر به عمل آمد.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان اظهار کرد: همچنین ایستگاه «جوانی جمعیت» در دومین روز فعالیت از ساعت 18 تا 24 امروز (27 اردیبهشت) در پارک «لاله» واقع در شهرک «انقلاب» جهرم برپا می شود.

 

کد خبر 1176151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha