کشف و ضبط افزون بر دوکیلو گرم مواد مخدر در آران و بیدگل

فرمانده انتظامی آران و بیدگل از کشف و ضبط افزون بر دوکیلو گرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده در گفت و گو بات خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آران و بیدگل در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و با اجرای شیوه های اطلاعاتی، موفق به شناسایی یک نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر در آران وبیدگل شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل افزود: در پی کسب خبر واصله مبنی بر عرضه و فروش مواد مخدر توسط فردی با هویت معلوم ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

 

هاشمی زاده ادامه داد؛ با اشرافیت خوب اطلاعاتی و تجزیه و تحلیل خبر واصله و پس از کسب دستور از دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان، اکیپی از مامورین طی یک اقدام عملیاتی و ضربتی ضمن ورود به مخفیگاه متهم، وی را دستگیر کردند.

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از بازرسی به عمل آمده از محل، مقدار ۲ کیلو و ۶۹۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد، افزود: متهم پس از انتقال به دادسرا روانه زندان شد.

 

هاشمی زاده خاطر نشان کرد: مواد مخدر نه تنها یکی از بزرگترین آسیب های اجتماعی است بلکه دروازه ورود به بسیاری از ناهنجاری ها و بزهکاری ها نیز می باشد لذا پلیس با تمام توان در مقابل سودا گران مرگ و مخلین امنیت عمومی می ایستد و اجازه هیچ گونه جولان و سرکشی به آنها نخواهد داد.

کد خبر 1176232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha