دیدار ائمه جمعه شمال اصفهان با خانواده شهید حسین نوروزی در ابوزیدآباد

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و ائمه جمعه شهرهای آران و بیدگل و ابوزیدآباد؛ مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور و جمعی از مسئولان محلی با حضور در منزل شهید والامقام حسین نوروزی از خانواده این شهید تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و ائمه جمعه شهرهای آران و بیدگل و ابوزیدآباد؛ مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور و جمعی از مسئولان محلی با حضور در منزل شهید والامقام حسین نوروزی از خانواده این شهید تجلیل کردند.

 

در این دیدار معنوی  نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم کاشان مزار شهدای گمنام را محل حضور و زیارتگاه حضرت زهرا(س) دانست و با اشاره به واقعه عاشورا بویژه ایثار و فداکاری مادر شهید وهب اذعان داشت: مردم ایران قدردان صبر ، ایثار و از خود گذشتگی خانواده های شهدا هستند.

 

 حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی افزود: خون شهدا تضمین و حافظ انقلاب اسلامی و ارزش های والای آن است و هیچ گاه پایمال نخواهد شد.



نماینده محترم ولی فقیه در این دیدار از مادر شهید والامقام حسین نوروزی به منظور سال ها بردباری و صبوری با اهداء کتاب ارزشی سلام بر ابراهیم تقدیر کرد.

 

پیکر شهید حسین نوروزی که در سال ۹۶ در شهر لیکک شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان شهید گمنام به خاک سپرده شده بود  ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ شناسایی شد.

 

 

کد خبر 1176236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha