لزوم تقویت اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس در حاشیه های شهر شیراز

کریمی گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) می تواند با توجه بیشتر به حوزه های اشتغال، معیشت و بهداشت در حاشیه های شهر از بروز آسیب های اجتماعی عدیده ای پیشگیری کند و این مهم پای کار آمدن دستگاه‌ های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان فارس را می طلبد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالعلی کریمی»، امروز (سه شنبه 27 اردیبهشت) در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان فارس گفت: اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان در راستای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال، قابل تقدیر است.

 

معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری فارس افزود: شعار سال مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال ها بر حوزه اشتغال و تولید متمرکز شده است و امسال باید با تمرکز بر حوزه دانش بنیان در این راستا تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

 

وی اضافه کرد: استان فارس در حوزه اشتغال در بخش کشاورزی بیشتر متمرکز بوده و کمتر به صنعت روی آورده و در این راستا دچار آسیب در سطح کشور شده است.

 

کریمی تاکید کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره)  در کمک به کشاورزان در حوزه های مختلف و رشد حوزه سرمایه گذاری که در فارس کمتر شاهد سرمایه گذاری هستیم می تواند به حمایت از مردم استان بپردازد.

 

وی ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) می تواند با توجه بیشتر به حوزه های اشتغال، معیشت و بهداشت در حاشیه های شهر شیراز، از بروز آسیب های اجتماعی عدیده ای پیشگیری کند و این مهم پای کار آمدن دستگاه‌ های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان فارس را می طلبد.

 

کد خبر 1176244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha