ضرورت برخورد قانونی با احتکار، گران فروشی و کم فروشی

حجت الاسلام سپهوند بر ضرورت برخورد جدی و قانونی با گران فروشی و کم فروشی تأکید کرد و گفت: مردم نسبت به آثار طرح مردمی سازی یارانه ها آگاه و آرامش جامعه حفظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام «علی سپهوند»، امروز(27اردیبهشت)، در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ازنا با اشاره به اینکه در روز های اخیر در فضای مجازی محتواهایی علیه طرح مردمی سازی یارانه ها می بینیم، اظهارداشت: دشمن هر چه در توان داشته به‌کار گرفته تا ذهن، فکر، اندیشه و روان جامعه را مغشوش کند.

 

امام جمعه ازنا بر ضرورت آگاه سازی مردم تأکید کرد و گفت: باید مردم نسبت به فواید و آثار طرح مردمی سازی یارانه ها آگاه شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از زمان‌های اجرای جهاد تبیین، این ایام است و وقتی لفظ جهاد بیان می شود؛ یعنی هدف انجام حرکتی جهادی و انقلابی است و به معنای کار بدون برنامه و عقلانی نیست.

 

حجت الاسلام سپهوند یادآور شد: جنس جهاد تبیین برای بیان قوت‌ها، فرصت‌ها و اصلاح ضعف‌ها است با این رویکرد که از دل آن، برنامه منسجم بیرون بیاید.

 

وی خاطرنشان کرد: در راستای ایجاد آرامش در بازار مصرف، با همکاری جهاد کشاوزی، اداره صمت و تعزیرات، از همه ظرفیت‌های شهرستان برای تشدید بازرسی‌ها استفاده می‌ شود.

 

حجت الاسلام سپهوند عنوان داشت: در صورت مشاهده احتکار، گران‌فروشی و کم‌فروشی با متخلفین برخورد قانونی شده و هیچ مماشاتی با آنان صورت نمی‌گیرد.

کد خبر 1176247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha