سوم خرداد نماد عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران اسلامی است

سرهنگ پاسدار جمشیدی گفت: سوم خرداد و فتح خرمشهر نشانگر عزت، شجاعت و اقتدار و نماد مقاومت ملت بزرگ ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، سرهنگ پاسدار «هوشنگ جمشیدی» در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت چهلمین سالروز سوم خرداد و فتح خرمشهر قهرمان، که در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) برگزار شد، با گرامیداشت چهلمین سالروز سوم خرداد، اظهار کرد: سوم خرداد و فتح خرمشهر نشانگر عزت، شجاعت و اقتدار و نماد مقاومت ملت بزرگ ایران اسلامی است که می بایست به نحو شایسته گرامی داشته شود.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری افزود: سالروز سوم خرداد فرصت مغتنمی است که رشادت ها و جان ‌فشانی های رزمندگان و فاتحان خرمشهر  و خلق کنندگان این حماسه پیروزی، به صورت یک نماد مقاومت معرفی شوند.

 

وی تصریح کرد: سوم خرداد سال ۱۳۶۱ یادآور حماسه بزرگ پیروزی جبهه حق علیه باطل است که با وحدت و همدلی نیروهای مسلح و پشتیبانی مردمی و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان سلحشور رقم زده شد.

 

سرهنگ جمشیدی با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) با این مضمون که خرمشهر را خدا آزاد کرد، گفت: فتح خرمشهر نقطه عطف افتخارآفرینی در دوران دفاع مقدس است که یک هدیه بزرگ الهی به شمار می رود.

 

وی با اشاره به راهبردهای گرامیداشت چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر و هفته مقاومت، ایثار و پیروزی، گفت: تبیین حقایق دفاع مقدس و درس های بزرگ عملیات غرورآفرین بیت المقدس و بیان دستاوردهای آزادسازی خرمشهر قهرمان از راهبردهای این برنامه است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری افزود: تبیین نقش وحدت نیروهای مسلح و بسیج مردمی و همگرایی اقوام و مذاهب و ادیان در مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی و استکبار جهانی، از دیگر راهبردهای گرامیداشت چهلمین سالروز فتح خرمشهر می باشد.

 

وی، تبیین نقش معنویت و رهبری و فرماندهی عالی کل قوا حضرت امام خمینی (ره) در هشت سال دفاع مقدس، ترویج روحیه ایثار، مقاومت و شهادت طلبی رزمندگان اسلام و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از دیگر راهبردهای این برنامه مهم در استان است.

 

کد خبر 1176278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha