سوم خرداد؛ آغاز طرح سالم سازی دریا  در مازندران

سلگی با بیان اینکه طرح سالم سازی سواحل از سوم خرداد ماه سال جاری آغاز خواهد شد، گفت: افتتاح طرح دریا را در چالوس خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «روح الله سلگی» امروز(۲۷اردیبهشت) در جلسه ساماندهی عمرانی سواحل با بیان اینکه ۹۰ درصد سواحل استان به طول ۴۲۴.۴متر آزادسازی شده است، اظهار کرد: ساماندهی سواحل و الزامات این مهم را باید مورد توجه داشت.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید براینکه حفظ و نگهداری سواحل مهم و ضروری است، افزود: نباید اجازه دهیم سواحل تحت تصرف قرار گیرند.

 

وی با بیان اینکه همچنین بهبود و آماده سازی سواحل برای استفاده مردم و گردشگران نیز باید مورد توجه باشد، گفت: مسائل فرهنگی، بهداشتی و امداد و نجات نیز مهم است.

 

سلگی با بیان اینکه امسال با خیل عظیم گردشگران در سواحل استان مواجه خواهیم بود، افزود: اکنون زمانی برای آماده سازی سواحل نمانده و فرصت طرح های فرهنگی است نه عمرانی!

 

وی با بیان اینکه طرح سالم سازی سواحل از سوم خرداد ماه سال جاری آغاز خواهد شد، گفت: افتتاح طرح دریا را در چالوس خواهیم داشت.

 

سلگی با بیان اینکه طرح های فرمانداران برای سواحل بررسی خواهد شد، افزود: پرداخت هزینه در سواحل فقط یرای استفاده از پارکینگ مجاز می باشد.

 

وی با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی در سواحل، گفت: اقتصاد دریا نیز با برپایی نمایشگاه های صنایع دستی در دستور کار داشته باشید.

 

 

کد خبر 1176279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha