دومین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» در قم برگزار می‌شود

مدیرکل ارتباطات و بین‌الملل شهرداری قم گفت: با اعلام فراخوانی، دومین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، مهدی کلانترزاده امروز در نشست خبری با اشاره به برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» در قم اظهار داشت: با توجه به سیاست ها و راهبردهای دبیرخانه دائمی جشنواره در برگزاری دوره های متوالی و با تکیه بر تجربه اجرای دوره اول مطابق با سند بالادستی شهرداری قم این جشنواره برگزار می شود.

 

مدیرکل ارتباطات و بین‌الملل شهرداری قم افزود: این جشنواره با هدف محوری افزایش کیفی و عمیق تولیدات و محصولات رسانه ای مرتبط با حوزه های گسترده مدیریت شهری در رسانه های مکتوب و برخط و سامانه های دیداری و شنیداری گسترده استانی و سراسری توسط اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم و با مشارکت اصحاب فرهیخته خبر و فعالان و صاحب نظران رسانه ای برگزار می گردد.

 

وی با اشاره به موضوعات این جشنواره بیان کرد: این موضوعات شامل مفاهیم ارزشی در حوزه مدیریت شهری، محیط زیست شهری، عمران و آبادانی، شهرهوشمند و خلاق، برنامه محوری در راستای ارتقای کیفیت زندگی، هویت و کالبد شهر، حمکرانی و پارلمان شهری، ترافیک و حمل ونقل، فرهنگ و سبک زندگی شهروندان و جهانشهر است.

 

کلانترزاده عنوان کرد: دومین جشنواره رسانه ای«شهر ما» در دو بخش اصلی و ویژه در حوزه مجموعه مدیریت شهری برگزار می شود و بخش های اصلی جشنواره شامل خبر و تیتر و مصاحبه و عکس خبری و گزارش تصویری است و در بخش ویژه نیز موضوع جهاد تبیین در مدیریت شهری ارائه شده است.

 

وی در مورد جوایز در این جشنواره نیز خاطرنشان کرد: نفر اول در این جشنواره تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و هدیه نقدی به ارزش 25میلیون ریال، نفر دوم دیپلم افتخار و هدیه نقدی به ارزش 20 میلیون ریال و نفر سوم دیپلم افتخار و هدیه نقدی به ارزش 15 میلیون ریال و نفر اول بخش ویژه نیز تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و هدیه نقدی به ارزش 30 میلیون ریال برای سه نفر دریافت می کنند.

 

مدیرکل ارتباطات و بین‌الملل شهرداری قم گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران از 27اردیبهشت ماه تا 27 خردادماه سالجاری از طریق درگاه اینترنتی جشنواره رسانه ای شهر ما به نشانی www.qom.ir/mfs  و یا ارسال در پیام رسان ایتا به شماره 09038430312 مهلت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

 

وی همچنین با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی نیز افزود: در سه سال گذشته به طور مستمر ارزش فعالیت روابط عمومی‌های مناطق را بررسی کرده ایم تا در ارتقای سطح خدمات موفق عمل کنیم.
کلانترزاده عنوان کرد: شهردار قم در جهت حمایت از روابط عمومی عملکرد بسیار خوبی داشتند و امسال نیز نشان مدیر حامی از روابط عمومی را نیز دریافت کردند.

 

وی بیان کرد: در جهت پیگیری مسائل مدیریت شهری نیازمند خبرنگاران تخصصی هستیم تا در هر موضوع خاصی کنش‌سازی کنند، همچنین در بخش دیدارهای بین المللی شهرداری قم امیدواریم به همت اصحاب رسانه بتوانیم در این حوزه با قدرت بسیار بیشتری عمل کنیم.

 

مدیرکل ارتباطات و بین‌الملل شهرداری قم خاطرنشان کرد: به زودی اپلیکیشن دیده‌بان شهر در قم رونمایی می شود، در این اپلیکیشن هر شهروند می‌تواند با ارسال عکس یک گزارشی از مشکلات شهری تهیه و کد پیگیری را دریافت کند و به این شکل مشکلات شهری با سرعت بیشتری رفع شود.

 

وی گفت: در طول سه سال گذشته تاکنون 112 نشست خبری و در طول 7 سال حدود 18 هزار خبر تولید شده است، همچنین بیش از 600 عنوان برنامه رادیویی و تلویزیونی، 400 کلیپ ویدیویی با عنوان اقدامات و عملکرد مجموعه مدیریت شهری و 4 هزار طرح گرافیکی در این مدت تولید شده است.

 

کلانترزاده در مورد پاسخگویی 137 به صورت 24 ساعته بیان کرد: در این باره 34 موضوع شناسایی شده که بیشترین فراوانی را در مشکلات مردمی داشته‌اند که با پیگیری‌های لازم به دنبال حل این مشکلات هستیم.

 

وی عنوان کرد: در سه سال بیش از 750 هزار تماس صورت گرفته و رضایت 87 درصدی از شهروندان ثبت شده است.

کد خبر 1176307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha