برگزاری دومین همایش ملی دستاوردهای نوین در زبان انگلیسی توسط موسسه آموزش عالی زند شیراز

صدیقی گفت: دومین همایش ملی دستاوردهای نوین در زبان انگلیسی در شهریور امسال توسط موسسه آموزش عالی زند شیراز برگزار خواهد شد و محققان تا ۷ مرداد فرصت دارند اصل مقالات را به سایت همایش ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «شیوا صدیقی»، امروز (سه شنبه 27 اردیبهشت) در نشست خبری با خبرنگاران گفت: موسسه آموزش عالی زند شیراز، سال گذشته میزبان نخستین همایش ملی دستاوردهای نوین در زبان انگلیسی بود که مورد حمایت بسیاری از مراکز و نهادها در شیراز شد.

معاون پژوهشی موسسه آموزش عالی زند شیراز افزود: 300 مقاله به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و موفق به نمایه کردن بساری مقالات در در پایگاه استنادی جهان اسلام شدیم.

وی اضافه کرد: موسسه زند شیراز از امکان و ظرفیت اجرای چنین همایش هایی در سطوح ملی برخوردار است و محورهای جشنواره موسسه آموزش عالی زند شیراز شامل آموزش، مترجمی، زبان شناسی و ... است که با هدف جذب محقق و علاقمندان بین رشته ای فعالیت در این خصوص را دنبال می کنیم و برگزاری رویدادهای جهانی را نیز در نظر داریم.

صدیقی تاکید کرد: در حوزه بین الملل موفق به جذب حمایت دانشگاه «والی سنت» اندونزی و دانشگاه «اینارو» ترکیه شده ایم که  از دانشگاه های موفق در زمینه زبان انگلیسی هستند و دانشگاه های «شهید چمران» اهواز، جهرم و انجمن زبان شناسی از حامیان موسسه و همایش هستند.

وی اعلام کرد: دومین همایش ملی دستاوردهای نوین در زبان انگلیسی در شهریور امسال توسط موسسه آموزش عالی زند شیراز برگزار خواهد شد و محققان تا 27 خرداد فرصت دارند چکیده مقالات و تا 7 مرداد اصل مقالات را به سایت همایش ارسال کنند.

کد خبر 1176330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha