کمبود نیروی انسانی در دادگستری اصفهان رفع می شود/همکاری همگانی در عدالت اقتصادی

حجت الاسلام جعفری گفت: کمبود نیروی انسانی اداری و قضایی بر اساس آزمون جدید استخدامی تا حدی رفع و بر روند خدمت گذاری اثر می گذارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «اسدالله جعفری« در بازدید سرزده از حوزه قضایی تیران و کرون اظهارداشت: کمبود نیروی انسانی یکی از چالش های مهم دادگستری استان اصفهان بود که در بازدید رئیس قوه قضاییه اعلام شد و در آزمون استخدامی سهمیه خوبی به این استان اختصاص یافت.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان افزود: پس از انجام فرآیند مصاحبه و گزینش نیروهای شرکت کننده در آزمون تعدادی نیروی اداری و قضات نیز پس از مرحله گزینش به مجموعه دستگاه قضایی استان افزوده می شود.

وی ادامه داد: کمبود نیروی انسانی اداری و قضایی بر رسیدگی پرونده های قضایی در استان اصفهان اثرگذاشته که با ورود نیروهای جدید وضع بهتر و پرونده هایی که طی سال های پیش مانده با تاکیدات اخیر به سرانجام می رسد.

 

حجت الاسلام جعفری با اشاره به خدمات الکترونیک قضایی خاطرنشان کرد: این اقدام تحول خوبی در دادگاه ها ایجاد کرده و از اتلاف وقت و هزینه های زیاد کاسته است.

وی یادآورشد: خدمات غیرحضوری دستگاه قضایی از مراجعات حضوری به دادگاه ها کم کرده و موجب افزایش رضایتمندی شده است.

 

همکاری همگانی در عدالت اقتصادی

 

رئیس کل دادگستری اصفهان با اشاره به اینکه خدمت به مردم و رفع نیازهای جامعه مورد تاکید بوده، تصریح کرد: دستگاه قضایی در این خصوص با مسئولان در رده های مختلف همکاری می کند و در فرآیند های قضایی این تعامل و همکاری وجود دارد.

وی به اجرای قانون عدالت اقتصادی اشاره کرد و اذعان داشت: همکاری همگانی در عدالت اقتصادی لازم و مسئولان سه قوه و در رده های مختلف همکاری دارند.

کد خبر 1176333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha