روزمرگی و فعالیت بدون برنامه نظامی اداری را دچار آسیب کرده است/حمایت از تولید در عدالت اقتصادی

محمدی‌کیا با اشاره به تحول در دولت سیزدهم گفت: روزمرگی و فعالیت بدون برنامه نظامی اداری را دچار آسیب کرده و مدیران باید از این فضا دور شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «علی محمدی کیا«  روز سه شنبه(۲۷ اردیبشهت)در نشست شورای اداری تیران و کرون به موضوع سند تحول دولت و ضرورت بومی سازی آن در شهرستان اشاره کرد و اظهارداشت: در این سند نقش دستگاه ها مشخص شده که بخش شهرستانی آن باید توسط دستگاه های اداری با بهره گیری از نخبگان انجام شود.

فرماندار شهرستان تیران و کرون افزود: مدیران ادارات با همکاری کارشناسان و نخبگان در حوزه های مختلف فرصت هایی را ایجاد و برنامه پیش روی خود را در یک مدت یک ساله و بلند مدت طراحی و عرضه کنند.

وی ادامه داد: روزمرگی و فعالیت بدون برنامه نظامی اداری را دچار آسیب کرده و مدیران باید از این فضا دور شوند که بر این اساس برنامه تحول نیاز و ارائه چشم انداز ضرورت دارد.

 

محمدی کیا خاطرنشان کرد: این برنامه ریزی مطالبه از دستگاه های اداری بوده و مدیران خسته و بدون  انگیزه به فعالیت باید تغییر پیدا کنند و جای خود را به نیروی جوان خوش ذوق با علاقه بدهد.

وی اضافه کرد: در دولت سیزدهم خدمت رسانی هدفمند و با برنامه مورد انتظار بوده و باید تحول جدی نیز در فرآیند اداری ایجاد شود.

 

حمایت از تولید در عدالت اقتصادی

 

فرماندار شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه طرح عدالت اقتصادی توسط دولت در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: در کمتر از یک سال فعالیت دولت این اقدام مهم و پایه در اقتصاد کشور پایه ریزی شده و حمایت خوبی از قشر متوسط و ضعیف جامعه خواهد داشت.

وی مبارزه با فساد و پیشگیری از رانت و فرصت سوزی در تولید را از ظرفیت های این اقدام بیان کرد و گفت: بخش تولید دچار خسارت ناشی از کمبود اعتبارات بوده و با افزایش نهاده های تولید با چالش روبرو می شد ولی در طرح عدالت اقتصادی پیشرفت خوبی پیدا می کنند.

 

محمدی کیا خاطرنشان ساخت: ظرفیت های مهم اقتصادی و تولیدی و منابع ارزشمند کشور کمتر به صورت هدفمند برای رفاه و رشد تولید کشورمان مورد بهره برداری قرار گرفته است.

کد خبر 1176335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha