نفرات برتر مرحله شهرستانی مسابقات قرآن و عترت جنوب کرمان تجلیل می شوند

نرگس شیخ اسدی گفت: به نفرات برتر شهرستانی لوح تقدیر و جوایز هفته قرآن و عترت اهدا می شود و همچنین در اختتامیه جشنواره قرآن و عترت جنوب کرمان از نفرات برتر استانی نیز تجلیل می شود.

«نرگس شیخ اسدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: سومین هفته قرآن و عترت را یکی از رویدادهای مهم قرآنی در جنوب کرمان دانست و گفت: مسابقات قرآنی یکی از ویژه برنامه های هفته قرآن و عترت جنوب کرمان است که به صورت شهرستانی و استانی برگزار می‌شوند.

 
دبیر اجرایی سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان ابراز کرد: این مسابقات در رشته های حفظ کل قرآن کریم، حفظ جز ۳۰، حفظ ۵ جز و حفظ ۱۵ جز و تلاوت به صورت شفاهی برگزار می‌شوند‌.
 
وی بیان کرد: مسابقات حفظ و تلاوت قرآن کریم در سطح هفت شهرستان در حال برگزاری است و پس از اتمام رقابت و انجام داوری ها، نفرات برتر هر رشته به مرحله استانی راه می یابند.
 
شیخ اسدی با اشاره به تجلیل از نفرات برتر مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی، ادامه داد: به نفرات برتر شهرستانی لوح تقدیر و جوایز هفته قرآن و عترت اهدا می شود و همچنین در اختتامیه جشنواره قرآن و عترت جنوب کرمان از نفرات برتر استانی نیز تجلیل می شود.
 
دبیر اجرایی سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان در خاتمه یادآور شد: اختتامیه جشنواره قرآن و عترت یکشنبه ۱ خرداد ماه در سالن شهید مداحی پور جیرفت برگزار می شود.
کد خبر 1176355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha