۹۰ پرونده تخلف صنفی تشکیل شد

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان گفت: ۹۰ پرونده تخلف صنفی در این شهرستان تشکیل شد.

«عبدالله گلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان خاطرنشان کرد: 6 تیم بازرسی مشترک از اداره صمت، جهاد کشاورزی و تعزیرات بر بازار نظارت دارند که در این مدت 600 مورد بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفت که 90 پرونده تخلف تشکیل شد و بیشترین تخلفات عمدتا در گرانفروشی بوده است.

 

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان گفت: با تشدید نظارت بر بازار جهت افزایش قیمت کالاهای اساسی طی یک هفته اخیر،6 تن مواد احتکار شده از انبارهای سطح شهرستان کشف و شناسایی شد.

 

گلی اظهارکرد: در بازرسی های صورت گرفته سه تُن روغن جامد در شیروان و شهر زیارت و سه تُن ماکارونی در روستای باداملق از توابع بخش مرکزی شهرستان با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) و پلیس اماکن کشف و ضبط شد.

 

وی با اشاره به افزایش جرائم تعزیراتی اضافه کرد: قطعا بازرسی ها، پرونده های متشکله و احکام صادره در استمرار تخلفات خیلی بازدارنده خواهد بود و این طرح بسیار عالی و بزرگ است که همت زیادی می طلبد و امیدواریم همه مردم همراه باشند.

 

وی عنوان کرد: محل انبار کالا از انبارهای کالاهای صنفی به خانه ها منتقل شده که برای تامین مواد اولیه و اساسی کمبود و مشکلی وجود ندارد و به مردم توصیه می شود زندگی معمولی و روزانه خود را ادامه دهند زیرا که با این طرح جدید عدالت اجرا و از هدر رفت سرمایه کشور جلوگیری می شود.

 

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان، جلوگیری از تخلفات اقتصادی را یکی از مهم‌ترین اهداف نظارت‌ها و بازرسی‌ها دانست و افزود: سامانه پاسخگویی ۱۲۴ به صورت سیستمی آماده دریافت درخواست‌ها، شکایات مردمی در حوزه بازار برای بررسی و رسیدگی به حقوق مصرف کنندگان است.

 

شهرستان شیروان چهارهزار و ۵۰۰ واحد صنفی دارد.

 

کد خبر 1176414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha