ششمین دوره «تربیت مربی قرآنی کودک» در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

گنجی گفت: ششمین دوره «تربیت مربی قرآنی کودک» به همت کانون فرهنگی هنری قدسیان، مسجد فاطمه الزهرا (س) در استان چهارمحال و بختیاری ویژه مربیان، مبلغین و مادران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «فرزانه گنجی» در آیین ششمین دوره «تربیت مربی قرآنی کودک» که با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان در محل حسینیه امامیه شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: ششمین دوره «تربیت مربی قرآنی کودک» به همت کانون فرهنگی هنری قدسیان، مسجد فاطمه الزهرا (س) در استان چهارمحال و بختیاری ویژه مربیان، مبلغین و مادران برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری «قدسیان» مسجد فاطمه الزهرا (س) روستای ارجنک افزود: احیای نقش واقعی مساجد در ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی از اهداف برگزاری ششمین دوره «تربیت مربی قرآنی کودک» در چهارمحال و بختیاری بود.

 

وی ادامه داد: این دوره با حضور بیش از ۵۰ نفر از مدیران و مربیان خواهر کانون های فرهنگی هنری مساجد به مدت سه روز با ارائه گواهی معتبر در ۲ دوره مقدماتی و پیشرفته در محل حسینیه امامیه شهرکرد برگزار شد.

 

گنجی گفت: این دوره آموزش در پنج بخش برگزار شده که در بخش کودک، «آموزش الفبای یک دقیقه ای»، در  بخش قرآنی «آموزش حفظ قرآن کریم با بازی» و در بخش پیش دبستانی «حفظ موضوعی قرآن کریم با اشاره» به شرکت کنندگان در دوره، آموزش داده شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری «قدسیان»، مسجد فاطمه الزهرا (س) روستای ارجنک افزود: در بخش تربیت مربی موضوع «شهر نماز، خانه نماز» و در بخش ویژه این دوره آموزشی «روخوانی قرآن کریم به کودکان با رنگ و قصه و اشاره» توسط استاد دوره آموزش داده شد.

 

وی افزود: امیدواریم بتوانیم با شبکه سازی یک هزار نفر از مربیان، مبلغین و مادران، شاهد الگوسازی نوین فعالیت های فرهنگی هنری با محوریت قرآن، کودک و خانواده در استان چهارمحال و بختیاری باشیم.

 

کد خبر 1176442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha