عدم اطلاع رسانی کافی به مردم درخصوص اجرای طرح جراحی اقتصادی

آیت الله عبادی با بیان اینکه اطلاع رسانی ها برای اجرای طرح جراحی اقتصادی کافی نیست، گفت: باید با استفاده از ظرفیت رسانه مجازی به مردم اطلاع داده شود که این جراحی یک اقدام کارشناسی شده برای نجات از این بیماری های اقتصادی است و همه باید تحمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» امروز (28 اردیبهشت) در دیدار با مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با بیان اینکه هدایت به اسلام و پیروزی انقلاب از نعمت های بزرگ الهی محسوب می شود، افزود: بعد از آن همه ناامیدی ها و یاس هایی که در کشور به وجود آمده بود خداوند متعال کاری کرد که فرصتی ارزشمندتر بعد از تحقق این انقلاب به وجود آید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی معجزه بود، گفت: آن چه در دو سال اخیر اتفاق افتاد از نظر فرصت از پیروزی انقلاب مهم تر است به این دلیل که بحث «ما توانستیم» اکنون مطرح است و اما و اگرها دیگر جایگاهی ندارند و با تمام وجود تحریم ها و مشکلات کشور از پای در نیامده است.

 

وی دولت جدید ما را به یاد دولت با صداقت رجایی می اندازد، ادامه داد: دولت جدید بر اساس ایمان و انقلاب کار می کند و در بین مردم است و از نظر تنظیم و زمان شناسی ابتدا باید فضای مجازی را در دست می گرفت.

 

آیت الله عبادی در ادامه بیان کرد: به این دلیل که دشمن با دروغ های خود در حال کم اهمیت نشان دادن فعالیت های دولت است و اگر ابتدا به فضای مجازی می پرداختند کارشان سبک تر می شد.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از مدیران در حال تخریب کردن دولت هستند، گفت: ابتدا باید مدیران غیرخودی عوض می شدند و به دلیل اطلاع رسانی های عمومی امروز کار دولت جدید سنگین است.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه از ظرفیت رسانه های ملی برای اطلاع رسانی به مردم استفاده شود، افزود: به مردم اطلاع داده شود که این موضوع یک مسئله کارشناسی شده برای نجات دادن کشور از این بیماری های اقتصادی است و همه باید تحمل کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه عنوان داشت: دشمن درون و برون مداوم کار می کنند تا در مقابل عدالت و این موضوع جراحی اقتصادی ایستادگی کنند و آن چه مسلمانی است که اسمش در کنار مخالفان نظام باشد.

 

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی ها کافی نیست، گفت: قبل از اجرای طرح جراحی اقتصادی باید یک آگاهی جمعی صورت می گرفت و ضرورت آن از نظر علمی بیان می شد و اما متاسفانه کار دولت سنگین تر شده است و امیدواریم این طرح به نتیجه نهایی هر چه سریع تر برسد.

 

 

کد خبر 1176453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha