ششمین دوره انتخابات هیئت‌های مذهبی صومعه‌سرا برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده گفت: همزمان با سراسر کشور ششمین دوره انتخابات هیئت‌های مذهبی صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام «علیرضا ابراهیم‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور، ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی شهرستان صومعه سرا جمعه (۳۰ اردیبهشت) برگزار می‌شود.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه انتخابات در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار می‌شود افزود: در این دور از انتخابات ۱۰ نفر از هیئت‌های مذهبی کاندید شده‌اند که باید توسط ۴۳ هیئت ثبت شده در سامانه طوبی انتخاب شوند.

 

وی با بیان اینکه طبق آیین‌نامه فقط هیئت‌هایی که در سامانه طوبی پرونده دارند و ثبت شده‌اند، حق رای دارند گفت: در این انتخابات پنج نفر به عنوان عضو اصلی و سه نفر به صورت علی‌البدل برای چهار سال انتخاب می‌شوند.

 

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده تصریح کرد: برنامه‌ریزی و استفاده از ظرفیت هیئت‌های مذهبی جهت تحقق اهداف ایران اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی، افزایش انسجام اجتماعی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی هیئات مذهبی از اهداف مهم تشکیل شورای هیئات مذهبی است.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه هیئات مذهبی محور جهاد تبیین و قدرت نرم گفتمان سازی در قامت انقلاب اسلامی هستند خاطرنشان کرد: هیئات مذهبی به عنوان قدرت نرم گفتمان سازی در نظام مقدس اسلامی همواره در راستای بسط ارزش ها و دفاع از حریم امامت و ولایت با تأسی از قیام عاشورا نقش آفرین بودند.

 

کد خبر 1176457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha