مشکلات حوزه ارتباطی استان فارس به سرعت حل و فصل شود

کریمی گفت: مسائل و مشکلات حوزه ارتباطی استان فارس باید به سرعت حل و فصل شود و دستگاه های فارس در این زمینه باید تلاش جدی در پیش بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالعلی کریمی»، امروز (چهارشنبه 28 اردیبهشت) در جلسه بررسی مسائل و مشکلات ارتباطی استان فارس گفت: توسعه شبکه تلفن همراه و ثابت ضروری است و دستگاه های فارس در این زمینه باید تلاش جدی در پیش بگیرند.

 

معاون استاندار فارس افزود: مسائل و مشکلات حوزه ارتباطی استان فارس باید به سرعت حل و فصل شود و این موضوع نیازمند این است که دستگاههای اجرایی از قبیل برق، راهداری، شهرداری، جهادکشاورزی و منابع طبیعی جهت سرعت بخشی در روند اجرای پروژه های در دست اقدام حوزه ارتباطی استان اهتمام جدی داشته باشند.

 

وی اضافه کرد: برخورداری از پوشش تلفن همراه در جاده های اصلی و فرعی بسیار مهم است و در نوروز امسال در برخی از محورهای مواصلاتی استان حوادثی رخ داد که عدم دسترسی به شبکه همراه موجب اختلالاتی در امر خدمت رسانی به شهروندان شد و باید به گونه ای اقدام کنیم که محورهای مواصلاتی استان از امکانات کامل پوشش تلفن همراه برخوردار باشند.

 

کریمی تاکید کرد: وجود 10 هزار متقاضی تلفن ثابت در سطح استان غیر قابل قبول است و توسعه تلفن ثابت در نقاط مورد نیاز استان باید مورد توجه و انجام قرار بگیرد.

 

وی ادامه داد: با اطلاع رسانی مناسب از طریق رسانه های جمعی در خصوص بی خطر بودن تشعشعات اپراتورها باید به فرهنگ سازی و رفع ممانعت های موجود بر سر راه توسعه شبکه اپراتورها در استان پرداخت.

 

کریمی با اشاره به مشکلات توسعه ارتباطات در مسیر آزادراه شیراز-اصفهان عنوان کرد: استانداری فارس اخذ مجوزهای لازم برای حفاری و تسهیل اپراتورها در این مسیر را دنبال می کند و دستگاه های مربوطه برای رفع مشکلات غیرعملیاتی شدن سایت ایرانسل در محور «فیروزآباد-جم» به عنوان محور پرتردد و ترانزیتی مهم در جنوب کشور باید اقدام کنند.

 

«حمید سلیمان پور»، سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس نیز در این جلسه از آخرین وضعیت شاخص های ارتباطی استان از خرداد 1400 تا اردیبهشت امسال گزارشی ارایه کرد و از دستگاه های اجرایی فارس برای رفع مشکلات ارتباطی استان خواستار همکاری شد.

 

کد خبر 1176477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha