اجرای سرود «سلام فرمانده» با حضور ۲۰۰ نونهال چمگلکی

حجت‌الاسلام میرعالی گفت: سرود «سلام فرمانده» توسط کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور مسجد صاحب‌الزمان (عج) چمگلک شهرستان اندیمشک با حضور ۲۰۰ نفر از نونهالان اجرا شد.

«حجت‌الاسلام سید کوروش میرعالی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: مقام معظم رهبری تأکیداتی بر تقویت و افزایش علاقه‌مندی نونهالان و نوجوانان جهت ایجاد گروه‌های سرود در مساجد داشته‌اند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور مسجد صاحب‌الزمان (عج) چمگلک شهرستان اندیمشک افزود: این کانون طی سال‌های اخیر ۲ گروه سرود متشکل از پسران و دختران تشکیل داده که سرودهای انقلابی و حماسی را در مناسبت‌های ملی و مذهبی اجرا می‌کنند.

 

وی اذعان کرد: گروه سرود کانون منتظران ظهور چمگلک جهت اجرا به مدت ۱۰ روز به آموزش دهه‌نودی‌ها پرداخت و سرود «سلام فرمانده» را با حضور ۲۰۰ نفر از نونهالان در مسجد صاحب‌الزمان (عج) اجرا کرد که فیلمبرداری آن انجام شد تا به‌زودی انتشار آن در فضای مجازی صورت گیرد.

 

حجت‌الاسلام میرعالی با بیان اینکه سرود زیبای «سلام فرمانده» در وصف حضرت مهدی (عج) ساخته شده است گفت: هدف از اجرای این سرود، آشنایی نونهالان و نوجوانان با مسئله مهدویت است تا این مسئله ترویج پیدا کند.

 

کد خبر 1176486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha