حمایت از طرح‌های خلاقانه مؤسسات فرهنگی، هنری و قرآنی در آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از حمایت این اداره از طرح‌های فرهنگی خلاقانه ویژه مؤسسات فرهنگی هنری و قرآنی در راستای تحقق برنامه ششم توسعه در این شهرستان خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: نخستین نشست هماهنگی و توجیهی تدوین طرح‌های فرهنگی خلاقانه در راستای تحقق برنامه ششم توسعه، ویژه مؤسسات فرهنگی هنری و قرآنی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران‌وبیدگل برگزار شد.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران‌و بیدگل افزود: این نشست با هدف تحقق برنامه ششم توسعه، ساماندهی وضعیت اجرایی و در نهایت برنامه‌ریزی در جهت تحول فرایندهای فرهنگی هنری با حضور مدیران‌مسئول مؤسسات فرهنگی هنری و نیز مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت شهرستان آران‌وبیدگل برگزار شد.

 

ضابطی ادامه داد: طرح‌های فرهنگی شاخص، بدیع، خلاقانه و ابتکاری ارائه‌شده از سوی مؤسسات مذکور از حمایت‌های معنوی و مالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برخوردار خواهند شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران‌ و بیدگل ادامه داد: اعتبارات فرهنگی در جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری، به مؤسسات فرهنگی هنری و قرآنی دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت می‌شود.

 

ضابطی خاطر نشان کرد: مؤسسات فرهنگی هنری و قرآنی می توانند طرح‌های نو و ابتکارانه خود را بر اساس اهداف مؤسسه که در اساسنامه قید شده‌است، حداکثر تا پایان خردادماه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران‌وبیدگل ارسال کنند تا پس از تصویب، در خصوص جذب اعتبار مربوطه و عملیاتی شدن آن‌ها اقدام شود.

کد خبر 1176518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha