اجرای خیره کننده نوجوان آران و بیدگلی در عصر جدید

مهراب کتابی نوجوان آران و بیدگلی در گروه پهلوانک های ایران زمین با هنرنمایی خود در حوزه ورزش پهلوانی و زورخانه ای، چشم میلیون ها بیننده تلویزیونی را به خود خیره کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، پخش تلویزیونی اجرای گروه پهلوانک های ایران زمین در مرحله نیمه نهایی فصل سوم برنامه عصر جدید از شبکه سه سیما با حضور ورزشکار پهلوانی و زورخانه ای آران و بیدگل در رشته میل گیری سنگین انجام شد.

 

 

«مهراب کتابی» ورزشکار ورزش پهلوانی و زورخانه ای و کشتی از آکادمی پهلوان کربلا شهرستان آران و بیدگل است که تیم پهلوانک های زورخانه ای را در مرحله نیمه نهایی برنامه عصر جدید در رشته میل گیری سنگین همراهی کرد و با هنرنمایی در این برنامه استعدادیابی، چشم میلیون ها بیننده تلویزیونی را به خود خیره کرد.

 

پهلوانک های ایران زمین نام گروه با استعدادی است که به ورزش باستانی می‌پردازند. این گروه که متشکل از پهلوانان کوچک است، که در هفتم فروردین در برنامه عصر جدید اجرای زیبایی از خود به نمایش گذاشتند و موفق به دریافت زنگ طلایی شدند.

 

علاقه مندان می توانند با کد دستوری #۲۴۰*۷۸۰* به اجرای این گروه رای بدهند و این نوجوانان با استعداد را برای رسیدن به فینال عصر جدید یاری کنند.

ورزش‌ زورخانه‌ای به عنوان میراثی فرهنگی، نمادی از هویت دینی، ملی و تاریخی ایرانیان است که با تلفیق معنویت، اخلاق، ورزش و هنر از روزگاران دور تاکنون رواج داشته و نسل به نسل منتقل می‌شود.

 

آران و بیدگل با وجود چندین سالن و باشگاه ورزشی باستانی و زورخانه ای در شهرهای نوش آباد، ابوزیدآباد، سفیدشهر، نصرآباد، علی آباد و یزدل از جمله شهرهای فعال و سرآمد استان اصفهان و کشور است و نمایندگان باستانی کار این شهرستان توانسته اند با تلاش های هیئت ورزش زورخانه ای بسیاری از مقام ها و رتبه های عالی کشور را به ارمغان آورند./

کد خبر 1176529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha