ارمغان دشمن برای ملت‌های منطقه نابودی کشورها و آوارگی مردم است

سردار سلامی با اشاره به وضعیت کشورهای سوریه، عراق، یمن و افغانستان گفت: اگر در مقابل دشمن بموقع عمل نکنیم، بسرعت در سنگرها حاضر نباشیم و مقدمات نبرد را از قبل آماده نکرده باشیم دشمن بر ما غلبه و سرزمینمان را ویران و مردم را آواره خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار سرلشکر«حسین سلامی» امروز (چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت) در دیدار با تیپ مردم پایه سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه شرافت، امنیت، اقتدار و آرامش ما مدیون جانبازی ها، فداکاری ها و خون پاک این ملت است، اظهار کرد: تجربه گرانسنگ دوران جهاد در مقابل دشمنانِ خداوند این موضوع را نشان داد که عنصر ایمان تعیین کننده اصلی در میدان های نبرد است.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مجاهدت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس مثال بارزی از این حقیقت است که سرنوشت میدان را مردانی پاک و با ایمان مشخص کردند.

 

وی خطاب به پاسداران سپاه نینوا تاکید کرد: شما از جمله کسانی هستید که در انتظار جهاد و شهادت هستند، در ادامه راه شهیدانی که بر وعده خود صادق ماندند و به عهد خود با خدا وفا کردند و موجبات آبرو، شرف و کرامت برای ملت عزیز و امت اسلام شدند.

 

سردار سلامی با بیان اینکه پاسداران انقلاب اسلامی هراسی از جنود دشمن به دل راه نمی دهند گفت: هرگاه آرایش قدرتمند جبهه دشمن را می بینید نه تنها هراسی به دل راه نمی دهید بلکه قلب های شما مطمئن است و بر ایمان شما افزوده می شود. سپاه پاسداران محصول ۴۳ سال تجربه جهاد در میدان های سخت، تنگناها، کمبودها و نابرابری ها هستیم.

 

وی در ادامه به حوادث منطقه اشاره کرد و افزود: ما در سوریه، عراق، یمن و افغانستان به این تجربه رسیدیم که اگر بموقع عمل نکنیم، بسرعت در سنگرها حاضر نباشیم و مقدمات نبرد را از قبل آماده نکرده باشیم دشمن بر ما غلبه و سرزمینمان را ویران و مردم را آواره خواهد کرد و این ارمغان دشمن برای ملت‌های منطقه است.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اسلام برای جاری شدن نیاز به حاکمیت دارد و حاکمیت برای بقا نیازمند قدرت و اقتدار بوده و قوی شدن راهبرد ما است.

 

وی خاطرنشان کرد: ارتقای آمادگی جسمانی و توان رزم در کنار تهجد، عبادت و قیام جوهر پاسداری است و این شاخصه ها در کنار مهارت تکنیکی و آمادگی جسمانی از هر انسانی اسطوره می سازد.

 

کد خبر 1176534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha