خیران و واقفان کمک های خود را برای جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان اختصاص دهند

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارک‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: خیران کمک های خود را برای جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان اختصاص دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «احمد محمودزاده» امروز چهارشنبه در آیین گرامیداشت روز معلم و تجلیل از معلمان تلاشگر مدارس آموزش از راه دور خراسان شمالی اظهارداشت: خیران و واقفان تاکنون برای جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان حمایت هایی داشته اند که امید می رود این کمک ها بیشتر شود.

 

معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه تربیت نیروی انسانی از رسالت های آموزش و پرورش است، افزود: نیروی انسانی عامل جامعه سازی و تمدن سازی است که تربیت این نیروی انسانی بر عهده آموزش و پرورش قرار دارد.

 

وی گفت: باید از تجربه کرونا در آموزش مراکز از راه دور استفاده کنیم و از ظرفیت های مختلف در این باره بهره ببریم.

 

محمودزاده خاطرنشان کرد: رویکرد ما برداشتن محدودیت مجوز مراکز از راه دور است و همچنین ادغام آموزش بزرگسالان با مراکز از راه دور پیگیری می شود.

 

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به حمایت از بازنشستگان فرهنگی افزود: باید تعاونی‌هایی توسط بازنشستگان فرهنگی برای حرکت فرهنگی و تربیتی تشکیل شود.

 

 

فعالیت ۳۱ مرکز آموزش از راه دور در خراسان شمالی

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی هم در این آیین از فعالیت ۳۱ مرکز آموزش از راه دور در استان خبر داد و گفت: ۹۵۹ دانش آموز دختر و دوهزار و ۹۹ دانش آموز پسر در این مراکز تحصیل می‌کنند.

 

«ابوالقاسم اکبری» اظهارداشت: مدارس و مراکز از راه دور، مراکز مهم توسعه علمی به حساب می آیند که در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش مؤثر هستند.

 

در پایان این آیین که در مجتمع ایثار بجنورد برگزار شد، تعدادی از معلمان مدارس آموزش از راه دور استان تجلیل شدند.

 

 

کد خبر 1176542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha