مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان قزوین معرفی شد

در مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی، حجت الاسلام پورآرین به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان قزوین معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین،«محمد مهدی اعلایی» در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان که امروز (چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت) در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، بیان کرد: در جابه جایی ها تنوع نگاه ها هست و در هفت و هشت ماه گذشته تغییراتی را در استان داشتیم که در این تغییرات، نگاه ها و نظرات مختلفی را دریافت می کنیم.

 

استاندار قزوین ادامه داد: اتفاقاتی که با تغییر مبتکرانه و جوانگرایانه در سازمان تبلیغات رخ داده، نماینگر توجه به نگاه مورد نظر رهبری برای مدیریت در فضای گام دوم انقلاب در کشور است و با حضور حجت الاسلام قمی سازمان تبلیغات هم احیا و هم احیاگر شد و فلسفه وجودی این سازمان در خیلی از اذهان بازتعریف شد.

 

وی عنوان کرد: فضای استان به لحاظ فرهنگی و ظرفیت ها ویژه است و مطالبات از سازمان تبلیغات بالا رفته و انتظار داریم و کمک می کنیم فضاها مانند گذشته و بهتر از گذشته تداوم یابد و پیش رود.

 

اعلایی تأکید کرد: امیدواریم خداوند به اقدامات خادمان نظام برکت دهد و مقبول درگاه خود قرار دهد و با اخلاص مدیران نظام در فضای خدمت رسانی، مردم هم راضی از اقدامات حاکمیت باشند.

 

در ادامه مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهار کرد: باور به اراده و توان مردم، نقش بانوان، برجسته سازی فعالیت های مردمی به نام خودشان، استفاده حداقلی از آرم سازمان و استفاده از ظرفیت جوانان در پیشبرد اهداف داشتیم و بر این اساس برنامه ریزی ها طراحی شد.

 

حجت الاسلام «محمدجواد زهرایی» افزود: تنها راه حرکت به سمت این باورها را تحول می دانستم و تحول با تدابیر عادی پیش نمی رود و برای تحول باید با تدابیر خلاقانه و زحمت بیشتر حرکت کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: از همه مدیران، فعالان فرهنگی، مسئولان هیئت های مذهبی، مداحان و همکاران برای همراهی هایی که داشتند تشکر می کنم.

 

گفتنی است در این مراسم از حجت الاسلام زهرایی تقدیر و حجت الاسلام «یوسف پورآرین» به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان قزوین معرفی شد.

 

کد خبر 1176562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha