عدم آگاهی و آموزش اعضای شوراها علت اصلی تشکیل پرونده‌ها/ بودجه شوراها ۱۰۰ درصد افزایش یافت

سروری گفت: بخش زیادی از تخلفات و پرونده های مطرح شده در هیئت های حل اختلاف به دلیل آگاهی نداشتن و عدم آموزش شوراییان است که حتی ممکن است در برخی موارد به برخوردهای قضایی نیز ختم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «پرویز سروری» امروز (چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت) در دیدار با نماینده ولی فقیه استان گلستان بر لزوم آموزش اعضای شوراهای اسلامی تاکید و اظهار کرد: هر کسی که به عنوان منتخب مردم به شوراها راه پیدا می کند باید آموزش ببیند تا وقتی روی صندلی تصمیم‌گیری نشست بتواند به درستی تصمیم بگیرد و بسیاری از معضلات ما بر طرف شود.

 

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: بخش زیادی از تخلفات و پرونده های مطرح شده در هیئت های حل اختلاف به دلیل آگاهی نداشتن و عدم آموزش شوراییان است که حتی ممکن است در برخی موارد به برخوردهای قضایی نیز ختم شود. از طرفی تخلفات شوراها به دلیل اینکه در بطن مردم و جامعه هستند بازتاب گسترده ای دارد.

 

سروری در ادامه با اشاره به زمانبر بودن صدور پروانه ساختمانی اضافه کرد: در مواردی دیده شده صدور پروانه ۱۴ ماه طول می کشد که ما درصدد نظام مند کردن این موضوع برای برطرف کردن فشار و رانت هستیم.

 

وی تاکید کرد: سال گذشته ۱۰۰ درصد بودجه شورا را افزایش دادیم تا در راستای تقویت جایگاه شورا و سلامت سازی حوزه شورایی کشور گام موثری برداریم.

 

کد خبر 1176567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha