بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از کانون فرهنگی هنری غدیر +تصاویر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از کانون فرهنگی هنری غدیر استان به عنوان کانون برتر کشوری بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از کانون فرهنگی هنری غدیر استان به عنوان کانون برتر کشوری بازدید کرد.

 

محسن منشی زاده مدیرکانون فرهنگی هنری غدیر یزد در این بازدید گفت: خوشبختانه این کانون توانسته در سال های اخیر فعالیت های چشمگیری در سطح استان و کشور داشته باشد.

 

وی افزود: طرح ملی فهما به عنوان یکی از طرح های کانون های مساجد کشور است که بیش از 26 هزار کانون فرهنگی هنری در این طرح شرکت می کنند و فعالیت های خود را ثبت می کنند که کانون غدیر یزد توانسته در سه سال متوالی رتبه های برتر کشوری این رویداد را کسب کند.

 

منشی زاده ادامه داد: سرود به عنوان محور فعالیت های کانون غدیر یزد است که سرودهای متعددی در مناسبت  مختلف و همچنین سرودهای کشوری را تهیه و تولید کرده است.

 

وی گفت: در سومین رویداد ملی فهما نیز کانون غدیر یزد توانست رتبه برتر کشوری را در بین کانون های مساجد کشور به خود اختصاص دهند و در مراسمی که هفته پیش در مشهد مقدس برگزار شد توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تقدیر قرار گرفت.

 

در ادامه این بازدید نیز مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در خصوص ظرفیت های کانون های مساجد در زمینه فعالیت های فرهنگی و هنری مطالبی را ارائه کرد و در مراسم قرائت قرآن اعضای کانون نیز حضور پیدا کرد.

 

در پایان این مراسم نیز به صورت نمادین، احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد به عنوان عضو کانون غدیر یزد ثبت شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1176570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha