نداشتن مهارت مهم ترین عامل بیکاری است

جهانی گفت: ضعف فرهنگ کار و نداشتن مهارت کافی یکی از دلایل مهم بیکاری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « علی جهانی» امروز دردیدار با امام جمعه الیگودرز، اظهار داشت: صیانت بر نیروی کار، ایجاد و توسعه ارتباط بین تشکل های کارگری و کارفرمایی و شرکای اجتماعی، توسعه و گسترش تعاونی ها وظایف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

 

وی افزود: وزارت مردم در راستای بهبود معیشت مردم و به خصوص جامعه هدف برنامه های بسیار متنوعی با توجه به تاکیدات رییس جمهور در کشور در حال انجام و اجرا دارد.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: یکی از مهمترین این برنامه ها رفع فقر مطلق و شناسایی افراد واجد شرایط این طرح است که با کمک ائمه جماعات در شناسایی این افراد کمک شایانی می کند .

 

وی با تاکید بر ارتقاء سطح فرهنگ کار و مهارت افزایی کارجویان ، تصریح کرد: ضعف فرهنگ کار و نداشتن مهارت کافی یکی از دلایل بیکاری در استان است که بایستی با کمک ائمه جماعات در فرهنگ سازی و همه نهادهای متولی به این مقوله مهم توجه کرد .

 

جهانی خاطرنشان کرد: تسهیلات اشتغالزا درحوزه مختلف اقتصادی به استان تخصیص داده شده است که سعی می شود با همکاری استانداری و همه دستگاههای اجرایی استان این اعتبارات اشتغالزا  توزیع عادلانه ای اصورت گیرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین سرلک  امام جمعه الیگودرز هم با تقدیر از عملکرد این اداره کل ، به برنامه ها و دستاوردهایی که وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در راستای بهبود وضعیت معیشت مردم در این مدت کوتاه به دست آورده اشاره کرد و این برنامه ها را موجب رونق تولید ، کمک به کارگران و توسعه اقتصادی عنوان کرد.

کد خبر 1176582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha