احکام تبدیل وضعیت برای یک هزار و ۳۳۷ ایثارگر البرز صادر شده است

رستمیان با اشاره به اهمیت ارتقاء جایگاه خانواده شهداء و ایثارگران همچنین اجرای مصوبه تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران گفت: احکام تبدیل وضعیت برای یک هزار و ۳۳۷ ایثارگر البرز صادر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سلیمان رستمیان» طی همایش مشاوران امور ایثارگران دستگاه های اجرایی که چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت برپا شد گفت: در سطح استان البرز ۴ هزار و ۹۸۴ ایثارگر واجد شرایط تبدیل وضعیت است که از این تعداد احکم وضعیت برای یک هزار و ۳۳۷ نفر صادر شده است. 

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: هم اندیشی و تبیین وضعیت و تکلیف مشاوران امور ایثارگران در دستگاه های اجرایی با هدف حمایت از ایثارگران انجام می شود.

 

به گفته وی، قانون تبدیل وضعیت ایثارگران مصوبه مجلس است و تمامی دستگاه ها و سازمان های اجرایی موظف به انجام این امر هستند. 

 

وی اظهار کرد: سازمان های اجرایی و دستگاه های مرتبط موطف بودند تا پایان سال گذشته این کار را به سرانجام برسانند که به دلایلی این امر با تأخیر اتفاق افتاد. 

 

وی ادامه داد: مراحل گزینش دستگاه ها و شناسایی ایثاگران انجام شده است که انتظار می رود به زودی اجرای این دستورالعمل را به صورت کلی شاهد باشیم. 

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز خاطرنشان کرد: بیشترین مقاومت ها برای تبدیل وضعیت ایثارگران در لایه های کارشناسی است که در این خصوص مدیران کم کار باید با مجاری قانونی مصوبه آشنا شوند. 

 

رستمیان در پایان بیان کرد: ارتقاء جایگاه شغلی ایثارگران باید در دستور کار تمامی دستگاه های دولتی و خصوصی قرار گیرد و در این رابطه تمامی مدیران باید متعهد باشند. 

 

مدیرکل بنیاد شهید استان البرز تصریح کرد: برخوردهای سختگیران مدیران را با فرزندان شهداء و ایثارگران در مواردی شاهد بودیم که اگر اندکی قصور از آنان سر بزند با برخوردهای سختگیرانه روبه رو می شودند و این در حالی است که اگر شخص دیگری این اشتباه را انجام دهد به راحتی از آن عبور می کنند. در عین حال فرزندان شهداء و ایثارگران با درک جایگاه والای خود نسبت به اجرای تمامی شئون مقید هستند. 

 

 

 

 

 

کد خبر 1176592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha