بازدید قائم مقام ستاد اقامه نماز از تاسیسات بندری شهید رجایی

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور در معیت مدیرکل بنادر و دریانوردی و جمعی از شرکت کنندگان در گردهمایی دبیران ستادهای اقامه نماز شهرستان های استان از تاسیسات بنادر و دریانوردی بندرعباس بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان هرمزگان، قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور در معیت مدیرکل بنادر و دریانوردی استان و جمعی از شرکت کنندگان در گردهمایی دبیران ستادهای اقامه نماز شهرستان های استان از تاسیسات بنادر و دریانوردی بندرعباس بازدید کرد.

 

در این بازدید محمدی ضمن تشریح عملکرد اداره کل بنادر استان در فراهم نمودن امکانات و تمهیدات جهت ورود و خروج کشتی ها گفت: با برنامه ریزی های انجام گرفته شده در ۲۴ ساعت و در شیفت های متعدد کارگران به تخلیه کشتی ها اقدام می نمایند و مایحتاج عمومی مردم را در کوتاهترین زمان از طریق سامانه ریلی و پایانه های عمومی بار به اقصی نقاط کشور انتقال می دهند.

 

مدیرکل بنادر و استان اظهار کرد: همه سعی و تلاش دست اندرکاران بر این است که ضمن فراهم نمودن تمهیدات لازم جهت خروج و ورود کالاها زمینه صادرات غیرنفتی کشور را در بنادر مختلف استان برای صادرکنندگان کالا در کوتاه ترین مدت فراهم نماییم.

کد خبر 1176598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha