توجه به فعالیت های دانش بنیان  راهکاری برای تقویت ظرفیت های تولیدی است

معصوم نیای فرد گفت: استفاده درست و روزآمد از فرصت ها و تهدیدات در شرایط تحریم های ظالمانه و توجه به فعالیت های دانش بنیان را از راهکارهای مناسب تقویت ظرفیت های تولیدی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمود معصوم نیای فرد» امروز (چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت) در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان جهرم گفت: رونق تولید، حفظ اشتغال موجود و حمایت قانونی از واحدهای تولیدی جزء برنامه های اولویت دار این کارگروه است.

 

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه جهرم افزود: مدیران ادارات بایستی با پرهیز از بخشی نگری و استفاده بهینه از ظرفیت های قانونی نسبت به فراهم آوردن بستر سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار به منظور  بهبود وضعیت اقتصادی مردم تلاش کنند.

 

وی استفاده درست و روزآمد از فرصت ها و تهدیدات در شرایط تحریم های ظالمانه و توجه به فعالیت های دانش بنیان را از راهکارهای مناسب تقویت ظرفیت های تولیدی ذکر کرد و اظهار داشت: برای شکوفایی اقتصاد، شناسایی، بکارگیری توان و استعداد نیروی انسانی و توجه به بسترهای قانونی مورد تأکید است.

 

در این جلسه، تعدادی از صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی در حضور معاون فرماندار و مسئولین اجرایی دستگاه های مرتبط شهرستان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و پس از بحث و بررسی تصمیماتی اتخاذ و به دستگاه های مربوطه ابلاغ شد.

 

کد خبر 1176617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha