توانمندسازی مددجویان بیشتر مورد توجه باشد

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: ایجاد ۱۱هزار و ۲۲ فرصت شغلی در مازندران در سال ۱۴۰۰ بیانگر این که کمیته امداد استان در بحث توانمندسازی مددجویان عملکرد خوبی دارد اما با وجود مشکلات اقتصادی باید برخودکفایی محرومین بیشتر توجه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۲۸اردیبهشت) در نشست با «مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد کشور که در حاشیه رزمایش مواسات و همدلی با محوریت توزیع ۳۰۰سری جهیزیه و ۱۰۰۰دستگاه لوازم خانگی بین نیازمندان استان مازندران برگزار شد، اظهار کرد: ماه رمضان امسال ۱۰۰میلیارد تومان کمک مردمی برای حمایت از نیازمندان در استان جمع آوری شده است.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران به پیشینه نوع دوستی مردم مازندران اشاره کرد و افزود: این کمک های مومنانه باید به دست جامعه هدف واقعی برسد که خداوند متعال را شاکریم در استان این روند با همکاری مساجد محلات به درستی درحال عملیاتی شدن است.

 

وی به بیان اینکه در ساماندهی نیروی انسانی باید نیروهایی که تفکر انقلابی و جهادی دارند برسر کار بیاوریم، گفت: متاسفانه در بعضی از نهادها افرادی که همراه ارزش ها نیستند برروی کار می آیند که جریان انقلابی را منزوی می کنند که خوشبختانه در مجموعه کمیته امداد شاهد حضور نیروهای جهادی و انقلابی در سطوح مختلف هستیم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه کمیته امداد ماموریت های فوری و بلند مدت دارد، افزود: تامین معیشت، پوشاک و درمان مددجویان از ضروریات و با فوریت است که باید مورد توجه باشد.

 

وی با بیان اینکه سیاست های کشور باید به سمتی برود که فقیر نداشته باشیم، گفت: اقشار مختلف باید حداقلی ها را داشته باشند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه کمیته باید به سمت توانمندسازی مددجویان برود، افزود: مددجویان باید خودکفا شوند و خودشان مسئولیت اداره کردن زندگی خود را عهده دار شوند.

 

وی گفت: ایجاد  ۱۱هزار و ۲۲ فرصت شغلی در مازندران در سال ۱۴۰۰ بیانگر این که کمیته امداد استان در بحث توانمندسازی مددجویان عملکرد خوبی دارد اما با وجود مشکلات اقتصادی  باید برخودکفایی محرومین بیشتر توجه شود.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی اظهار کرد: با وجود این مواهب الهی در استان مازندران نباید فقیر در استان مشاهده شود، گفت: رشد فقر نتیجه ناکارآمدی مسئولان است.

کد خبر 1176651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha