اولین گروه زائران عتبات عالیات از فرودگاه بین المللی گرگان اعزام شدند

میرقاسم پور گفت: اولین گروه از زائران عتبات عالیات در قالب یک کاروان ۴۵ نفره  امروز (چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت) از طریق فرودگاه بین المللی شهدای گرگان به نجف اشرف مشرف شدند.

«سیدعلی میرقاسم پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: اولین گروه زائران عتبات عالیات به مقصد نجف اشرف، امروز (چهارشنبه 28 اردیبهشت) با بدرقه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری، مدیر حج و زیارت گلستان، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت و مدیرکل فرودگاه های استان گلستان و دیگر مسئولان از طریق فرودگاه بین المللی گرگان اعزام  شدند.

 

مدیر حج و زیارت گلستان افزود: با همت و تلاش همه دست اندرکاران استانی پس از چند سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا، این مدیریت با استفاده از ظرفیت مجموعه کارگزاران زیارتی و همکاری مدیرکل فرودگاه‌ها و ورود سرمایه گذار استانی به عنوان چارتر کننده پرواز و شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی به عنوان  مجری عملیات، اولین گروه از زائران عتبات عالیات عراق در قالب یک گروه ۴۵ نفره از فرودگاه بین المللی شهدای گرگان به نجف اشرف اعزام شدند.

 

وی ادامه داد: بر اساس تفاهم نامه صورت گرفته، چهارشنبه های هرهفته یک پرواز از طریق شرکت هواپیمایی پویا و با ظرفیت 45 نفر در قالب یک کاروان زیارتی اعزام خواهند شد که یک مدیر و یک روحانی یا مداح زائران عزیز استان را همراهی می کنند.

 

میرقاسم پور از مشتاقان زیارت خواست با توجه به فراهم شدن اعزام هوایی به عتبات عالیات زیر نظر سازمان حج و زیارت، برای ثبت نام و اعزام به دفاتر مجاز سراسر استان مراجعه کنند و از سفر با افراد و گروه های غیرمجاز بپرهیزند.

 

 

کد خبر 1176660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha