ملت ایران‌ فریب دشمن و نفاق آنان را نمی‌خورد/ دشمن رو به زوال و قدرتش در حال رنگ باختن است

سردار سلامی گفت: هنر ملت ایران در طول بیش از چهار دهه از عمر انقلاب این بود که هرگز فریب زور و فریب فریبکاری های دشمن و نفاق آن را نخورده و اجازه نفوذ به دشمنان را نداده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار سرلشکر «حسین سلامی» امروز (چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت) در همایش فرماندهان منتخب پایگاه‌ های بسیج و جمعی از نخبگان بسیجی استان گلستان که در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار شد، اظهار کرد: ولایت فقیه محور وحدت همه ما است. ما همه مسلمان بوده و شیعه و سنی با هم برادر هستیم. در ایران اسلامی و از آن جمله در گلستان عزیزان اهل سنت و اهل تشیع در کنار هم زندگی برادرانه ای دارند.

 

فرمانده کل سپاه افزود: دشمن می خواهد جهل منتشر کند، ذهن ها را منحرف کند و بر قلب ها گرد و غبار ابهام بنشاند و دلها را مردد و فضا را غبار آلود کند و تشخیص حق از باطل را غیرممکن سازد که این کار دشمن است ولی حق در جبهه خود نورافشانی می کند و این سرنوشت ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه فاصله بسیار زیاد قدرت بین ما و دشمن به تدریج کم شده است، خاطرنشان کرد: دشمن به تدریج فرسوده شده و قدرتش رنگ باخته است و در مقابل ما رو به روز پیشرفت کردیم و اوج گرفتیم. 

 

فرمانده کل سپاه ادامه داد: دشمن ما در ۴ دهه گذشته از همه ابزارها، حیله ها و تجربه ها و ثروت های مادی و قدرت نظامی و نفوذ سیاسی و قدرت عملیات روانی و رسانه ای خود علیه ملت ایران استفاده کرد ولی به برکت رهبری حکیم و دانا و ژرف اندیش و آینده نگر و دشمن شناس ما آنان نتوانستند کاری از  پیش ببرد.

 

وی با بیان اینکه دشمن همیشه به دنبال فرصت است تا از آب گل آلود خود را وارد جریان ها کند و برای خود فرصت بسازد، خاطرنشان کرد: در مقابل مردم ما بسیار باهوش هستند و هرگز غافلگیر نمی شوند. هنر ملت ایران در طول بیش از چهار دهه از عمر انقلاب این است که هرگز فریب زور و فریب فریبکاری های دشمن و نفاق آن را نخورده و اجازه نفوذ به دشمنان را نداده است.

 

سردار سلامی افزود: ملت ایران دشمن را شناخته و این آگاهی ملت شاهکاری است که حتی در صحنه های سخت و جایی که دشمن تصور می کند می تواند از آن بهره بگیرد و ملت را در برابر نظام قرار دهد این محاسبات باطل به نتیجه نمی رسد.

 

 

 

کد خبر 1176679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha