برخورد جدی با قاچاقچیان کالا در خراسان جنوبی

سردار فرشید گفت: نیروی انتظامی در راستای حمایت از تولید داخلی بدنبال برخورد جدی با قاچاقچیان کالا در خراسان جنوبی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «ناصر فرشید» عصر امروز(28 اردیبهشت) در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید داخلی با تمام توان با کالای قاچاق مبارزه می‌کند، اظهار داشت: نیروی انتظامی خراسان جنوبی در سال گذشته در موضوع کشف فراورده های نفتی 850 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کرد که نسبت به سال 99 بیش از 69 درصد افزایش دارد.

 

وی با بیان اینکه همچنین در حوزه کشف پارچه قاچاق حدود 15 هزار متر پارچه کشف شد، گفت: کشفیات حوزه پارچه در سال 1400 نسبت به 99 بیش از 21 درصد رشد را نشان می دهد.

 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون 465 هزار لیتر سوخت قاچاق در استان کشف شده است، افزود: در همین راستا بیش از 300 خودرو توقیف شده است.

 

سردار فرشید همچنین به کشفیات نیروی انتظامی استان در حوزه اقلام اساسی اشاره کرد و با بیان اینکه به دنبال برخورد شدید با قاچاقچیان هستیم، گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 83 میلیارد ریال کالای اساسی کشف شده که نسبت به مشابه سال قبل 453 درصد رشد را نشان می دهد.

 

همچنین «عباس جرجانی» رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در این جلسه گفت: از ابتدای امسال تاکنون 499 پرونده در کشفیات قاچاق کالا در اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ثبت شده است که 117 پرونده مربوطه به حوزه قاچاق اقلام اساسی بوده است.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 2250 فقره بازرسی از اصناف صورت گرفته است، افزود: طی همین مدت 21 پرونده با 14 میلیارد ریال در حوزه مبارزه با قاچاق کالا تشکیل شده است.

 

 

 

کد خبر 1176694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha