استان اصفهان به هزار و ۵۰۰ کلاس درس جدید نیاز دارد/احداث هشت هزار مدرسه توسط خیرین

ملااحمدی با اشاره به فعالیت های حوزه مدرسه سازی و نیاز این استان به مدرسه گفت: استان اصفهان به هزار و ۵۰۰ کلاس درس جدید برای رفع نیاز محیط آموزشی در مناطق محروم و مدارس فرسوده نیاز دارد.

«مجتبی ملااحمدی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به برگزاری نشست مشترک رئیس مجامع خیرین مدرسه ساز استان های کشور به میزبانی اصفهان اظهارداشت: این نشست با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاونین برگزار و دغدغه بیان شد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان افزود: تلاش دولت برای تکمیل و بهره برداری مدارس لازم است و تا اینکه پس از انجام تعهد خیرین شاهد بهره برداری از این پروژه ها باشیم.

 

وی ادامه داد: استان اصفهان به هزار و 500 کلاس درس جدید برای رفع نیاز محیط آموزشی در مناطق محروم و مدارس فرسوده نیاز دارد که باید با سرعت و فوریت هم انجام شود.

ملااحمدی با اشاره به اینکه فرسودگی مدارس و تخریبی بودن برخی از آنان به احداث مدارس جدید ضرورت ایجاد کرده است، خاطرنشان ساخت: یکصد مدرسه به دلیل فرونشست تخلیه شده اند.

 

وی یادآورشد: خیرین علاوه بر احداث محیط آموزشی در تجهیز و ارائه خدمات فرهنگی نیز با آموزش و پرورش همکاری دارند که جمعیت همه خیرین سازمان یافته به بیش از هزار و 500 نفر می رسد.

 

احداث هشت هزار مدرسه توسط خیرین

 

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان ادامه داد: خیرین در بیش از یک دهه گذشته بیش از هزار مدرسه در سراسر کشور احداث کرده اند و این مسیر خیرخواهانه ادامه دارد.

وی ادامه داد: نبود همکاری مردم در این امر موجب بروز خسارت و چالش هایی در حوزه کمبود فضای آموزشی را به همراه داشت.

کد خبر 1176708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha